دکتر سارا بهروان / خدمات لیزر / مقایسه لیزر مو کندلا و سایناشور الیت پلاس (مقایسه صادقانه)
۶ دقیقه
مقایسه لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس

مقایسه لیزر مو کندلا و سایناشور الیت پلاس (مقایسه صادقانه)

آنچه می خوانید...

لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس بهترین لیزرهایی هستند که با استفاده از آنها برای همیشه از موهای زائد خلاص شد. دقت بالا و فناوری جدید به کار رفته در این دستگاه ها کمک می کند بدون اینکه آسیبی به پوست شما برسد فولیکول های مو هدف قرار گرفته و تخریب شوند. لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس قابلیت تنظیم بسیار پیشرفته ای دارند و کمک می کنند در مدت زمان کوتاهی موهای زائد از بین بروند. آنها در عین حال مزایای منحصر به فردی دارند که ما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به آنها می پردازیم.

 

درباره لیزر کندلا جنتل مکس پرو بیشتر بدانید

لیزر کندلا که از نظر تجاری به عنوان جنتل مکس پرو نیز شناخته می شود یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موجود برای حذف موهای زائد است. این دستگاه پرتوی نور با پالس های کوتاه تولید می کند که برای از بین بردن موهای زائد بسیار موثر است. طول موج دقیق 755 نانومتر تولید شده با الماس الکسا در این دستگاه نه تنها موهای زائد بلکه لک های پوستی، ماه گرفتگی، تاتو و جای بخیه را نیز می تواند برطرف کند.

لیزر کندلا برای افراد با پوست و موی روشن بسیار موثر است اما باعث سوختگی در افرادی می شود که پوست تیره و موهای ضخیم دارند. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده قوی است که سوزش و درد را به حداقل می رساند و طی جلسات متعدد تا 90 درصد موهای زائد ناحیه تحت درمان را از بین می برد. لیزر کندلا از جمله دستگاه های غیر تماسی است که از لحاظ بهداشتی ایمن تر بوده و مانع انتقال بیماری های پوستی می شود.

بخوانید: لیست قیمت لیزر موهای زائد در سال 1403 با لیزر الکس کندلا پرو

درباره لیزر سایناشور الیت پلاس بیشتر بدانید

لیزر سایناشور الیت پلاس یکی از دستگاه های لیزر مطرح با فناوری پیشرفته است که در مراکز لیزر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد با تحریک کلاژن سازی برای جوانسازی پوست، درمان واریس و جای زخم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. لیزر سایناشور الیت پلاس دارای هندپیس استیل قابل ضدعفونی است و حداقل تماس را با پوست دارد. سیستم کولینگ این دستگاه مانع آسیب حرارتی و سوختگی پوست می شود و دو طول موج  ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتر  ایجاد می کند که می توان آن را بر اساس رنگ پوست و مو تنظیم کرد.

مقایسه لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

مقایسه کامل لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس

لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس بهترین دستگاه های موجود به دلیل فناوری پیشرفته بکار رفته در آنها هستند. این دو لیزر ویژگی های منحصر به فردی دارند که با آگاهی از آنها می توان با دید بازتری هر یک را انتخاب کرد.

هر کدام برای چه پوستی مناسب است؟

یکی از مهمترین تفاوت های دو لیزر مورد بحث اثر آنها بر روی رنگ های مختلف پوست و مو است. لیزر کندلا برای پوست سفید و روشن مناسب است در حالیکه لیزر سایناشور الیت پلاس برای پوست تیره مناسب تر است.

عوارض

هر دو دستگاه در صورت عدم استفاده صحیح و همچنین توجه نکردن به اختلاف رنگ پوست مو ممکن است باعث سوختگی پوست شوند. به دلیل دقت بالای لیزر سایناشور الیت پلاس، التهاب و سوزش کمتری با این دستگاه تجربه خواهید کرد.

هزینه

هزینه لیزر موهای زائد با لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس بستگی به موقعیت جغرافیایی مرکز لیزر، تعداد جلسات مورد نیاز و تخصص پزشک دارد. بنابراین نمی توان بطور قطعی هزینه لیزر موهای زائد با این دستگاه ها را مشخص کرد. به طور کلی هزینه لیزر سایناشور الیت پلاس بیشتر از لیزر کندلا است.

موثر بودن

لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس هر دو در از بین بردن موهای زائد بسیار موثر هستند. لیزر کندولا روی پوست و موی روشن اثر بهتری دارد در حالیکه سایناشور الیت پلاس روی انواع طیف پوستی از روشن تا برنز و تیره موثر است.

تعداد جلسات

تعداد جلسات لازم برای لیزر کندلا 8 تا 12 جلسه است در حالیکه با سایناشور الیت پلاس می توانید طی 4 تا 6 جلسه از موهای زائد خود خلاص شوید.

میزان درد

لیزر سایناشور الیت پلاس به دلیل سیستم خنک کننده خاص نسبت به کندلا درد کمتری ایجاد می کند. بنابراین نیازی به پمادهای ضد درد موضعی برای استفاده از این لیزر وجود ندارد.

بخوانید: مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد

کدام لیزر را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موجود در دنیا برای حذف دائمی موهای زائد و برخی از مشکلات پوست هستند. اینکه کدام یک از این دو دستگاه را انتخاب کنیم بستگی به رنگ پوست و موی شما دارد. اگر پوست شما سفید و روشن است و موهای خیلی ضخیمی ندارید لیزر کندلا برای شما مناسب تر است. اگر پوست تیره تر و موهای ضخیم تری دارید با استفاده از لیزر سایناشور الیت پلاس طی جلسات کمتری از شر موهای زائد خلاص خواهید شد. با اینحال بهتر است قبل از انتخاب هر یک از این دو لیزر با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

 

چرا این دو لیزر جز بهترین لیزرهای ایران هستند؟

با توجه به طیف پوست و موی ایرانی ها لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس را می توان جز بهترین دستگاه های موجود دانست. علاوه بر این آنها عوارض کمی ایجاد کرده و با کمترین درد به دلیل سیستم کولینگ قوی طی چند جلسه شاهد کاهش قابل توجه موهای زائد خواهید بود. طول موج های قوی این دستگاه ها باعث می شود فولیکول های مو تخریب شده و از رشد مجدد آنها جلوگیری می کنند. هندپیس های بهداشتی و تماس کمتر آنها با پوست نیز می تواند در رتبه بندی آنها به عنوان بهترین دستگاه های لیزر موجود نقش داشته باشد.

بخوانید: لیزر موهای زائد چه عوارض و خطراتی دارد؟ آیا سرطان زاس؟

سخن آخر

لیزر موهای زائد در حال حاضر طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد برای حذف موهای ناخواسته خود از آن استفاده می کنند. برای کسب بهترین نتایج در کوتاه ترین زمان ممکن لیزر کندلا و سایناشور الیت پلاس دو دستگاه برتر هستند. امکانات پیشرفته موجود در این دو لیزر باعث شده در سراسر دنیا محبوبیت زیادی کسب کنند. درد و عوارض کمتر به دلیل سیستم های پیشرفته این دو دستگاه دلیل دیگری است که می توان آنها را به عنوان برترین دستگاه های لیزر موجود برای حذف موهای زائد و دیگر مشکلات پوست و مو در نظر گرفت.

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×