دکتر سارا بهروان / خدمات مو / کاشت ابرو / هزینه کاشت ابرو در سال 1403 + لیست جدید قیمت در تهران
۱۱ دقیقه
قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو در سال 1403 + لیست جدید قیمت در تهران

آنچه می خوانید...

هزینه کاشت ابرو در سال 1403 در تهران طبق مصوبه وزارت بهداشت از 9 میلیون الی 15 میلیون می باشد. البته قیمت دقیق کاشت ابرو برای هر فرد متفاوت است چرا که عواملی چون تراکم کاشت ابرو، روش کاشت ابرو (FUT- FUE – FIT ) ، تجهیزات کلینیک و تخصص پزشک بستگی دارد. در این مقاله به صورت جامع قیمت دقیق کاشت ابرو را در سال 1403 توضیح می دهیم.

قیمت کاشت ابرو به چه چیزی بستگی دارد؟

ممکن است برای کاشت ابرو قیمت های متفاوت به شما داده باشند که اختلاف زیادی با هم دارند، دلیل این اختلاف به نکات مهم زیر بستگی دارد. قیمت کاشت ابرو بر اساس تراکم
دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

تراکم کاشت (تعداد گرافت‌های کاشت شده)

یکی از عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو تراکم کاشت است. قاعدتا هر چه تراکم کاشت بیشتر باشد قیمت هم بیشتر خواهد بود. چرا که در صورت نیاز به تراکم بالا باید گرافت‌ های بیشتری از بانک مو گرفته شود و کاشت بیشتری در ناحیه ابرو باید انجام شود. اندازه تراکم در کاشت ابرو بر حسب سلیقه، اندازه ابرو و نوع صورت شما انجام خواهد شد. جدول قیمت کاشت ابرو بر اساس تراکم به شرح زیر است:

تراکم کاشت ابرومحدوده قیمت
تراکم کماز 9 تا 12 میلیون
تراکم متوسطاز 10 تا 13 میلیون
تراکم بالااز 11 تا 15 میلیون

 

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

 

روش کاشت ابرو

دو روش برای کاشت ابرو وجود دارد٬ FUT  و FIT ٬ که بیشتر از روش FUT یعنی برداشت گروهی از بانک مو برای کاشت ابرو استفاده می شود.

  1. روش FUT: مثلا در کاشت ابرو با روش FUT که موها به‌صورت گروهی از بانک مو (که ناحیه پشت سر است) گرفته می شوند و معمولا قیمت پایین تری دارند.
  2. شیوه FIT: اما در شیوه FIT یا FUE نیازی به جراحی یا هیچگونه برش و بخیه ای ندارد و در این روش موها به صورت تک تک از بانک مو برداشته می شوند. روش FIT به دلیل کمتر تهاجمی بودن قیمت بالاتری نسبت به روش FUT دارد.

 

نوع کلینیک کاشت ابرو

قیمت خدمات ارائه شده در کلینیک ها بسیار متفاوت است بعضی کلینیک ها در تهران کاشت ابرو را با قیمت بسیار بالایی انجام می دهند. برای مثال کلینیک ایکس در محدوده شمال تهران برای کاشت ابرو قیمت 25 میلیون را به مراجعه کنندگان داده است. از طرفی دیگر بعضی کلینیک ها که البته ممکن است مجوز نداشته باشند در جنوب تهران قیمت 4 میلیون برای کاشت ابرو با تراکم بالا را به مشتریان خود می دهد. که متاسفانه این تفاوت قیمت ها و نبود نظارت قیمتی بر این کلینیک ها، فکر بسیاری از زیباجویان را درگیر انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت ابرو شده است. طبق مصوبه وزارت بهداشت قیمت کاشت ابرو در تهران از 9 میلیون الی 15 میلیون می باشد. و حتما کلینیکی را برای کاشت ابرو انتخاب کنید که در درجه اول دارای تاییدیه رسمی وزارت بهداشت باشد و دوم با دارا بودن نمونه کار های حرفه ای و مشتریان راضی هزینه معقولی برای کاشت ابرو شما در نظر بگیرد.     کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو در کلینیک ایوا

کلینیک ایوا با به کارگیری جدیدترین روش های روز دنیا و با حرفه ای ترین تکنسین های کاشت ابرو زیر نظر متخصصین پوست و مو سعی بر این دارد که در محیطی امن و راحت، بهترین خدمات را در زمینه کاشت ابرو به شما عزیزان ارائه بدهد. ما در این مجموعه دغدغه های شما مراجعه کننده های عزیز را در زمینه کاشت ابرو بررسی کرده و می توانیم با به صرفه ترین هزینه ها، بهترین فرم ابرو را با پیشرفته ترین روش های ممکن به شما عزیزان هدیه بدهیم.بنابراین با فراهم کردن شرایط اقساط در کنار پرداخت نقدی برای تمام اقشار جامعه خدماتمان را ارائه می دهیم. کاشت ابرو در مجموعه ایوا در سه قالب کاشت کامل، کاشت ترمیمی و کاشت اصلاحی انجام می شود.

  1. کاشت کامل به صورت نقدی از 10 تا 13 میلیون است. برای رفاه حال مراجعه کنندگان شرایط اقساط هم در نظر گرفته شده است.
  2. کاشت ابرو ترمیمی چون با بانک ضعیفتری از مو مواجه هستیم بین 14 تا 17 قیمت گذاری شده است.
  3. برای افرادی که فقط بخش کوچکی از ابروشون با مشکل یا ریزش مواجه شده، کاشت اصلاحی با هزینه ای بین 8 تا 10 میلیون در نظر گرفته شده است.

 

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

 

کاشت ابرو اقساطی

باتوجه به افزایش هزینه های زندگی و وضعیت نامناسب اقتصادی این روزها درخواست برای خدمات مختلف از جمله زیبایی به صورت اقساطی بسیار زیاد است. در کاشت ابرو به صورت قسطی، پیش پراخت (حدود نصف کل هزینه کاشت) گرفته می شود و کار کاشت ابرو شما به صورت کامل انجام می شود. بعد برای مابقی هزینه کاشت به صورت اقساطی پرداخت خواهد شد. مراحل کاشت ابرو

نحوه کاشت ابرو

با زبان ساده در کاشت ابرو موها اهدا شده (گرافت مو) از بانک مو که بیشتر پشت سر است گرفته می شوند و به ناحیه ابرو پیوند داده می شوند. کاشت ابرو نیازی به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی یا خواب طبیعی انجام می شود. مراحل کاشت ابرو به شرح زیر است:

مرحله اول کاشت ابرو: طراحی ابرو شما

در این مرحله پزشک با معاینه صورت شما و بررسی سلیقه شما ابرو شما را طراحی می کند، این مرحله بسیار مهم است چرا که باید مدل ابرو مناسب صورت و سلیقه شما انتخاب شود که در نهایت نتیجه رضایت بخش برای شما داشته باشد. مدل ابرو

مرحله دوم: تزریق بیحسی موضعی

در این مرحله برای برداشتن گرافت های مو از پشت سر لازم است ناحیه پشت سر بی حس شود. تا در حین برداشت گرافت مو مراجعه کننده دردی احساس نکند.

مرحله سوم: برداشت گرافت از بانک مو

در این مرحله گرافت های مو از بانک مو پشت سر برداشته می شود، بسته به روش کاشت، این گرافت های یا به صورت گروهی FUT یا به صورت گرافت گرافت یعنی FIT برداشته می شود.

مرحله آخر: کاشت ابرو

در این مرحله گرافت های مو در ناحیه ابرو مطابق طراح انتخاب شده کاشته می شود. در این مرحله تکنیک و تخصص پزشک بسیار مهم است چرا که زاویه کاشت، تراکم کاشت و خیلی نکات تجربی دیگر باعث ایجاد نتیجه طبیعی و زیبا خواهد شد.

 

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

 

کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو

مانند هر عمل زیبایی، خطراتی در ارتباط با کاشت ابرو وجود دارد که می تواند شامل موارد زیر باشد: این عوارض هم در بانک مو و هم در ناحیه ابرو محتمل است.

  • جای زخم
  • درد
  • تورم
  • عفونی
  • کبودی
  • از دست دادن احساس یا برخی فولیکول های مو در محل جراحی

منبع: https://my.clevelandclinic.org/health/treatments/24236-eyebrow-transplant مراقبت بعد کاشت ابرودریافت مشاوره ( کلیک کنید)

مراقبت بعد کاشت ابرو

  1. حداقل ۶ ماه بعد از کاشت ابرو از رنگ کردن ابروها خودداری کنید.
  2. رنگ کردن موی پشت سر که برداشته شده بعد از رشد مو به اندازه 7cm انجام شود.
  3. حداقل ۳ هفته بعد از کاشت از مصرف دخانیات سیگار، قلیون و … خودداری کنید.
  4. مهمترین دارو سفالکسین ۵۰۰ میباشد که باید روزی ۴ عدد به مدت ۷ تا ۱۰ روز بر اساس دستور پزشک مصرف شود این دارو آنتی بیوتیک می باشد و باید کامل مصرف شود.
  5. مسکن در حین عمل برای شما تجویز می شود. پس از عمل استامینوفن کدئین دار هر ۶ ساعت مصرف شود.
  6. شیاف مسکن برای شما در نسخه تجویز شده است در صورتی که با وجود مصرف استامینوفن کدئین همچنان درد دارید یک عدد شیاف در روز می توانید استفاده کنید.
  7. در صورتی که ورم زیادی در صورت دارید آمپول دگزامتازون را به صورت تزریق عضلانی استفاده کنید.
  8. قرص سیتریزین در صورت خارش در ناحیه ابروها یک عدد مصرف شود. به هیچ عنوان منطقه کاشت شده را نخارانید.
  9. آناناس و پرتقال مصرف کنید که جهت ترمیم زخم مفید است.
  10. ۱۵ روز بعد از روز کاشت قرص مولتی ویتامین پلاس مینرال را شروع کنید و تا ۶ ماه روزی یک عدد استفاده کنید.
  11. تورم بعد از کاشت امری طبیعی بوده و طی ۱۰ روز کاملا برطرف می شود. برای کم کردن تورم دور چشم و ابروها در طی یک هفته اول بعد از کاشت غذا را کم نمک میل کنید و شب ها هنگام خواب با زاویه ۳۰ تا ۴۵ درجه بخوابید یعنی ۲ تا ۳ بالش بزرگ زیر سر بگذارید.
  12. در طی ۴۸ ساعت اول بعد از کاشت کمپرس سرد روی پیشانی و گونه ها بگذارید و بعد از آن در طی ۳-۲ روز بعدی کمپرس گرم قرار دهید مراقب باشید که کمپرس به ابروها برخورد نکند.
  13. لباس جلو باز در طی یک ماه اول بعد از کاشت استفاده کنید بار سنگین بلند نکنید. کفش بند دار استفاده نکنید.
  14.  ۲ عدد آبپاش مثل آبپاشهای حین عمل تهیه کنید ۲۴ ساعت بعد از عمل شروع به مرطوب کردن ابروها با سرم و آبپاش کنید سرم را داخل آبپاش ریخته و هر نیم ساعت یا یک ساعت در طول روز آب پاشی کنید . آبپاش را با فاصله مناسب از ابروها و با دور کم تنظیم کنید. ۷۲ ساعت بعد از کاشت شستشوی ابروها با آب معمولی و شامپوی بچه شروع میشود. آب پاشی با آب معمولی شهری مرتبا انجام میشود و برای شستشو با آب و شامپو به این ترتیب عمل کنید که ابتدا با آبپاش اول کمی ابروها را مرطوب کنید و سپس آبپاش دوم را که حاوی مخلوط آب و شامپوی بچه می باشد روی ابرو اسپری کنید تا کف روی ابرو بماند. بعد از ۳۰ ثانیه کف مانده روی ابروها را با آبپاش حاوی آب شستشو دهید. روزی ۲ بار این عمل را انجام دهید.
  15. پشت سر در محل بخیه روزی ۲ بار پماد موپیروسین به مدت ۷ روز مالیده شود و از ۷۲ ساعت بعد از کاشت پشت سر با شامپو بچه و آب معمولی شهری شسته شود.
  16. بخیه ها معمولا ۲ هفته بعد از عمل کشیده می شوند.
  17. ابروها بعد از کاشت وارد فاز ریزش می شوند که جزئی از روند کاشت می باشد و بعد از ریزش ابروهای دائمی جایگزین می شوند.
  18. در صورت بروز جوش در محل کاشت ابرو از محلول کلیندامایسین روزی ۲ بار استفاده کنید. البته قبل از استفاده عکس خود را برای ما در واتساپ بفرستید و یا جهت ویزیت حضوری در کلینیک ایوا حضور یابید.
  19. محلول تقویت ابروی سریتا از ۷ روز بعد از کاشت روی ابروها روزی یک بار مالیده شود.
  20. موهای کاشته شده در جهت خواب ابرو می باشد. جهت خوابیدن بهتر ابروها در جهت مناسب روزی ۱۰ تا ۲۰ بار خیلی آرام روی هر دو ابرو دست بکشید و به هیچ عنوان از چسب یا هد بند برای تنظیم خواب ابرو استفاده نکنید.
  21. بعد از ۲ هفته اگر از ناحیه ابرو موها خارج شد با قیچی تیز موهای خارج شده از حاشیه را کوتاه کنید.
  22. از موچین و بند برای برداشت ابروهای کاشته شده به هیچ عنوان استفاده نکنید، زیرا ممکن است ابروها رشد مجددی نداشته باشند.
  23. از هفته دوم بعد از کاشت تا سه ماه بعد ابروها وارد فاز ریزش می شوند، فرم نهایی ابرو یک سال بعد از کاشت معلوم می شود.
  24.  تا ۲ ماه بعد از کاشت ابرو از سایه ابرو و ریمل ابرو استفاده نکنید.

 

کاشت ابرو برای چه افرادی ممنوع است؟

An eyebrow transplant may not be suitable if you have:

  • alopecia areata
  • trichotillomania
  • bleeding disorders
  • a history of complications related to cosmetic surgery

https://www.healthline.com/health/eyebrow-transplant#precautions

طبق وب سایت healthline کاشت ابرو ممکن است در موارد زیر مناسب نباشد:

  • آلوپسی آره آتا (ریزش مو سکه ای)
  • تریکوتیلومانیا (اختلال کندن مو)
  • اختلالات خونریزی
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی
  • خانم های باردار

کاشت ابرو

دیگر سوالات در مورد کاشت ابرو

چرا موها کاشته شده ابرو بعد دو هفته ریخت؟

بیشتر موهای کاشته شده طی 2 هفته آینده می ریزند. این طبیعی است، زیرا موها 2 تا 3 ماه بعد شروع به رشد می کنند. هنگامی که موها شروع به رشد مجدد کردند، باید ماهی یک یا دو بار آنها را کوتاه کنید و گاهی لازم است از روش مزوتراپی جهت رشد بهتر موهای ابرو استفاده کرد.

بانک مو مناسب برای کاشت ابرو؟

تنها قسمتی از بدن که می‌توان از آن گرافت ها را دریافت و به ابروها منتقل کرد موی سر است. هرچه فرد از تراکم موی سر بیشتر باشد، پزشک بانک قوی تری را در اختیار دارد.

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.