دکتر سارا بهروان / لاغری / لاغری سریع با دستگاه کول تک، با کرایولیپولیز چربی هاتو فریز کن
۸ دقیقه
لاغری سریع با دستگاه کول تک

لاغری سریع با دستگاه کول تک، با کرایولیپولیز چربی هاتو فریز کن

آنچه می خوانید...

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز کول تک یک روش ایمن و بدون عوارض برای خلاص شدن از چربی های موضعی است. این روش با انجماد چربی های انباشته شده در زیر پوست آنها را به راحتی از بین می برد. دستگاه کول تک یک جایگزین برتر برای لیپوساکشن است زیرا به عنوان یک روش غیر جراحی و بدون درد می تواند پیکرتراشی انجام دهد.

استفاده از انجماد چربی یا کرایوتراپی به عنوان یک روش لاغری مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها کاهش سایز تا 30 درصد در یک جلسه است. نتایج را می توان تنها پس از چند جلسه درمان با کول تک مشاهده کرد و به راحتی به اندام ایده آل رسید. این روش برای همه افراد در هر سنی قابل استفاده است.

 

لاغری با دستگاه کول تک چه مزایایی دارد

لاغری با کرایولیپولیز کول تک (Cooltech Define) یک روش بدون درد و ایمن است که افراد از سن 18 سالگی به بعد می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. کول تک برخلاف رژیم های لاغری تنها چربی های ناحیه تحت درمان را با استفاده از سرما و مرگ سلول های چربی از بین می برد.

کرایوتراپی با کول تک به خلاص شدن از شر چربی ناحیه تحت درمان کمک می کند. این روش برخلاف لیپوساکشن باعث شل شدن پوست نشده و پوست را سفت تر خواهد کرد.

کول تک به عنوان یک تکنیک پیکرتراشی، ایمن و موثر بوده و  نتایج طولانی مدتی ارائه می دهد. لاغری با کول تک بدون درد بوده و هیچ آسیبی در سطح پوست ایجاد نمی شود. مهمتر از همه اینکه فرد بلافاصله پس از انجام کول تک می تواند به زندگی عادی خود بازگردد و هیچ دوره نقاهتی ندارد.

لاغری با کول تک احتمال بازگشت مجدد چربی را کاهش می دهد و کمک می کند با حفظ سبک زندگی سالم مدت ها از زیبایی اندام خود لذت ببرید.

دستگاه کرایولیپولیز کول تک

مقاله پیشنهادی برای لاغری: رفع سلولیت با دستگاه شاک ویو

لاغری با دستگاه کول تک چگونه انجام می شود

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز کول تک یکی از روش کاهش چربی های موضعی است. در این تکنیک بافت چربی تا 10- درجه سرد شده که باعث مرگ سلول های چربی می شود. این سلول ها بعدا توسط سیستم لنفاوی از بدن دفع می شوند بنابراین نیازی به سوراخ کردن پوست برای خارج کردن سلول های چربی نیست.

در این روش درمانی ابتدا نقاطی که باید تحت کرایوتراپی قرار بگیرند مشخص می شوند. سپس سر اپلیکاتور دستگاه روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد. دما به تدریج کم شده و سپس مجددا افزایش می یابد. در این روش نیازی به بیهوشی و بی حسی موضعی نیست و توسط انجماد لایه های چربی مختلف به راحتی از بین خواهند رفت.

افراد تحت درمان با کول تک هیچ درد و ناراحتی حس نمی کنند و پس از پایان جلسه که بسته به ناحیه ممکن است 60 تا 70 دقیقه طول بکشد به زندگی عادی خود بر می گردند. برای کسب نتایج بهتر کافی است تا چند روز محل را ماساژ دهید و از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.

برای لاغری چه قسمت هایی از بدن می توان از کول تک استفاده کرد

دستگاه کول تک دارای اپلیکاتورهای مختلف و تخصصی است که برای قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است. از این روش می توان برای لاغری غبغب، بازوها، پهلو، قسمت های داخلی و خارجی ران، پشت، سینه، باسن و شکم استفاده کرد. در واقع سری های دستگاه برای حذف چربی های قسمت های مختلف بدن تعبیه شده اند و از این نظر محدودیتی برای استفاده از این دستگاه در نقاط مختلف بدن وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی برای لاغری: آنالیز بدن با دستگاه inbody

چه کسانی می توانند برای لاغری از دستگاه کرایولیپولیز کول تک استفاده کنند

همه افرادی که از چربی های موضعی بدن رنج می برند و با رژیم و ورزش به نتایج دلخواه خود نرسیده اند، می توانند از این روش استفاده کنند. لاغری با کول تک بیشتر برای افرادی مفید است که اندام متناسبی دارند اما در برخی نواحی مانند شکم دچار چاقی هستند. مثلا خانم هایی که پس از زایمان، شکم آنها با رژیم و ورزش کوچک نشده است.

بطورکلی تمام افراد سالم بالای 18 سال می توانند از این روش غیر تهاجمی برای رسیدن به تناسب اندام استفاده کنند. کول تک با چربی سوزی فوری کمک می کند افراد به سرعت از شر چربی های اضافی بدون هیچ عوارضی خلاص شوند.

همه افرادی که مایل به انجام روش های تهاجمی و تحت بیهوشی برای لاغری نیستند می توانند از کول تک استفاده نمایند. با این روش طی چند جلسه، سرسخت ترین چربی ها نیز از بین خواهند رفت.

غول لاغری دستگاه کول تک

لاغری با دستگاه کول تک چند جلسه طول می کشد

لاغری با دستگاه کول تک بسته به چاقی و تجمع چربی در اندام هدف ممکن است 1 تا 3 جلسه طول بکشد. هر جلسه کول تک 30 تا 45 درصد چربی های تحت درمان را از بین می برد. بین جلسات معمولا  2 تا 3 ماه فاصله  می افتد تا ترمیم های لازم صورت بگیرد.

شما نمی توانید در یک سال بیش از 3 جلسه کول تک انجام دهید. ولی نتایج با همین 3 جلسه فوق العاده راضی کننده خواهد بود و در اکثر موارد برای از بین بردن چربی های موضعی و چین ها چربی در بدن کافی است. با اینحال در صورت لزوم پزشک می تواند تعداد جلسات بیشتری را برای شما در نظر بگیرد تا به اندام ایده ال خود برسید.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

مقاله پیشنهادی برای لاغری: لاغری سریع و بدون نیاز به جراحی با هایفوتراپی

معایب و عوارض احتمالی لاغری با کول تک

لاغری با کول تک یک روش غیر تهاجمی است که تنها با کرایولیپولیز کمک می کند بافت های چربی از بین بروند. این روش لاغری هیچ درد و ناراحتی برای فرد ایجاد نکرده و به صورت سرپایی انجام می شود.

فقط ممکن است تا چند ساعت پس از انجام این روش در محل احساس بی حسی کنید که خودبخود برطرف خواهد شد. گاهی قرمزی و التهاب نیز در محل مشاهده می شود که تا چند ساعت بعد برطرف خواهد شد.

به جرات می توان گفت لاغری با کول تک هیچ عوارضی ندارد و در واقع رویای انسان برای رسیدن به اندام ایده آل بدون درد و عوارض را به واقعیت تبدیل کرده است. شما با حداکثر 3 جلسه کول تک می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید و به اندام دلخواه خود برسید.

لاغری با سرما دستگاه کول تک

مراقبت های بعد از استفاده از کول تک چگونه است

از آنجاییکه کول تک عوارضی در پی ندارد مراقبت های پس از انجام این روش فقط شامل کنترل رژیم غذایی است و ورزش سبک است. بهتر است افراد برای کسب نتایج بهتر تا 6 هفته پس از کرایولیپولیز یا کول تک از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنند.

مصرف غذاهای آماده و فراوری شده، غذاهای چرب و سرخ شده، تنقلات شور و انواع شیرینی ها بهتر است تا مدتی کمتر استفاده شود. بدن را با مصرف مایعات سالم مانند آب و آب میوه های طبیعی هیدراته نگه دارید.

علاوه بر این انجام ورزش های سبک روزانه برای تسریع بهبودی بسیار حائز اهمیت است. یکی از کارهای مهمی دیگری که تا چند روز پس از لاغری با کول تک باید انجام دهید این است که محل تحت درمان را به سمت گره های لنفاوی روزی چند بار ماساژ دهید. این کار کمک می کند سلول های چربی مرده با سرعت بیشتری از بدن دفع شوند و برای جمع شدن پوست شما نیز مفید است.

علاوه بر این تا چند روز پس از لاغری با کول تک از رفتن به مسافرت و پرواز با هواپیما خودداری کنید. همچنین نباید از لباس های تنگ و چسبان استفاده کنید و مصرف دخانیات را نیز متوقف کنید.

موارد فوق کمک می کنند نتایج بهتری از لاغری با کول تک کسب کنید و خیلی زودتر به اندام مورد نظر خود برسید.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

مقاله پیشنهادی برای لاغری: ساکشن غبغب | نحوه انجام، مراقبت ها، هزینه و عوارض

هزینه هر جلسه دستگاه کول تک برای لاغری چقدر است؟

هزینه هر جلسه دستگاه کول تک دستگاه های قدیمی در کلینیک های تهران برای سال 1402 بیش از دو میلیون برای هر کاپ قیمت گذاری شده است. کلینیک ایوا با دارا بودن دستگاه کول تک دیفاین با پد های اریجینال وارداتی از اسپانیا، جدیدترین تکنولوژی 2023 در بین دستگاه های کرایولیپولیز را برای شما به ارمغان آورده است. مزیت پدهای اریجینال که در سایر کلینیک ها استفاده نمی شود به حداقل رساندن میزان عوارض از جمله سوختگی سرمایی و همپنین به حداکثر رساندن میزان پربی سوزی دستگاه می باشد؛ لذا هزینه در نظر گرفته شده برای هر پد 70 دلار می باشد.

لاغری با کول تک چقدر ماندگار است؟

لاغری با کول تک یا اینکه یک روش غیرتهاجمی است بسیار ماندگار است. در واقع ماندگاری لاغری با کول تک در حد لیپوساکشن است. افراد پس از هر جلسه کول تک حدود 20 تا 30 درصد چربی های ناحیه تحت درمان را از دست می دهند.

نتایج لاغری با کول تک تقریبا پس از 3 هفته قابل مشاهده بوده و در هفته هشتم تا دوازده هم مشهودتر خواهد بود. این روش غیر تهاجمی لاغری بسیار محبوب است و افراد بسیاری از مزایای آن برای حفظ تناسب اندام استفاده می کنند.

 

منبع

aecmc.com/treatments/fat-freezing-with-cooltech-technology/en

totalbodycontouring.com.au/what-is-fat-freezing-and-what-are-the-benefits

onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/jocd.16039

 

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.