دکتر سارا بهروان / خدمات مو / کاشت ابرو / کاشت ابروی مردانه به روش FUT و FUE به همراه قیمت
۱۰ دقیقه
کاشت ابرو مردانه

کاشت ابروی مردانه به روش FUT و FUE به همراه قیمت

آنچه می خوانید...

ابروها نقش مهمی در زیبایی و جذابیت صورت دارند، فرقی ندارد شما مرد هستید یا زن ابروهای متقارن و پرپشت تاثیر بسیار زیادی بر چهره شما خواهد داشت. کاشت ابروی مردانه یک روش عالی برای آقایانی است که به هر دلیلی از ابروهای خود راضی نیستند و یا می خواهند ابروهای خود را ترمیم کنند.
کاشت ابروی مردانه را می توانید به راحتی در کلینیک های معتبر انجام دهید و زیبایی دوچندانی به چهره خود ببخشید. تکنیک کاشت ابرو به جنسیت فرد ربطی ندارد و فقط از نظر تراکم و طراحی خطوط بیرونی آن برای خانم ها و آقایان متفاوت است. کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود و در کلینیک های زیبایی بهترین روش به شما معرفی خواهد شد.

دلایل ریزش ابرو در مردان چیست؟

ریزش ابرو در آقایان به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. یکی از مهمترین عوامل افزایش سن، عدم تعادل هورمون ها و آسیب دیدگی است. علاوه بر این لاغری یکباره، وراثت و بیماری نیز می تواند باعث ریزش ابرو شود. سبک زندگی ناسالم مانند رژیم غذایی نامتعادل، استعمال دخانیات، خواب نامنظم و استرس نیز می تواند بر رشد ابروهای شما تاثیر بگذارد. برخی بیماری های پوستی، مشکلات تیروئیدی و مصرف داروهای خاص نیز از دیگر دلایل ریزش ابرو در آقایان است. در صورت داشتن رنج بردن از این شرایط می توانید از تکنیک کاشت ابرو استفاده کنید و به راحتی ابروهای خود را ترمیم کنید.

این مقاله را از دست ندهید: هزینه کاشت ابرو در سال 1402

کاشت ابرو مردانه

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

آیا کاشت ابرو برای مردان امکان پذیر است؟

تکنیک کاشت ابرو اکنون برای خانم و آقایان انجام می شود. بنابراین اگر به عنوان یک آقا از ابروهای خود راضی نیستید و یا فرم ابروهایتان مطابق میل شما نیست، می توانید با کاشت ابرو چهره ای زیباتر داشته باشید. کاشت ابرو بسیار راحت است و ابروهای کاشته شده هیچ فرقی با ابروی طبیعی نخواهند داشت.

این مقاله را بخوانید: عوارض کاشت ابرو

مزایای کاشت ابروی مردانه چیست؟

کاشت ابروی مردانه مزایای متعددی دارد. با این روش می توانید ابروهای نازک و کم پشت خودتان را پرپشت کنید. علاوه بر این با کاشت ابرو می توان فرم ابرو را به دلخواه تغییر داد تا با ظاهری متناسب به زیبایی صورت خود افزود.
کاشت ابرو اعتماد به نفس فرد را افزایش داده و نتایج دائمی آن کمک می کند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. همچنین می تواند جای زخم ها و نقاط خالی ابرو را پر کند تا ابروهایی بی نقص داشته باشید. در نهایت کاشت ابرو با ایجاد تعادل در ظاهر صورت می تواند باعث افزایش جذابیت چهره شما شود و فرم ابروها را به بهترین نحو اصلاح می کند.

چه افرادی کاندید کاشت ابروی مردانه هستند؟

افراد به دلایل مختلف می توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند. این تکنیک در سنین مختلف برای آقایان قابل انجام است ولی اگر شرایط زیر را دارید شما یک کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو هستید:

  • به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشتی دارید
  • از فرم و حالت ابروهای خود راضی نیستید
  • به دلیل آسیب های فیزیکی ابروهای شما وضعیت طبیعی خود را از دست داده اند.

 

تکنیک های برتر کاشت ابرو در مردان

کاشت ابرو به روش های مختلفی برای آقایان انجام می شود. این روش ها در ادامه بطور کامل شرح داده شده است تا از مزایا و معایب آنها کاملا آگاه شوید و بهترین روش کاشت را برای کسب نتایج بهتر انتخاب نمایید.

این مقاله را بخوانید: 13 مراقبت مهم بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT

روش FUT یک روش قدیمی است که توسط آن تراکم دلخواه ابرو برای افراد ایجاد می شود. این روش دوره نقاهت طولانی دارد و ابروهای کاشته شده شکل شانه ای و وز دارند. در این روش قسمت بالایی ابرو برش زده می شود و سپس با بخیه ترمیم می شود. دوره نقاهت کاشت ابرو با تکنیک FUT طولانی است زیرا ترمیم بخیه ها و جای رخم زمان بر است.

کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE

تکنیک FUEبرای همه آقایان مناسب است. این روش دوره نقاهت بسیار کوتاه تری دارد و ابروهای کاشته شده نیز طبیعی تر هستند. در روش FUE فولیکول های مورد نیاز برای پیوند ابرو از عقب سر فرد گرفته می شود. در این روش خونریزی وجود ندارد و بخیه ای در کار نخواهد بود. جهت رشد ابروها نیز پس از کاشت با این تکنیک بسیار طبیعی بوده و فرقی با ابروی طبیعی ندارد.

کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT برای داشتن یک ابروی کاملا طبیعی فوق العاده است. در این روش فولیکول ها بدون برش برداشت شده و در قسمت های مورد نظر ابرو کاشته می شوند.
این تکنیک در تمام سنین قابل انجام است و استفاده از دستگاه درد و خونریزی را به حداقل می رساند. همچنین در این روش احتمال آسیب دیدن فولیکول های مو بسیار کم است. کاشت ابرو به روش SUT محبوب ترین و پرطرفدارترین روش کاشت ابرو در ایران است.

روش های دیگری همچون میکرو FIT، FIT یا Super FUE نیز برای کاشت ابرو مردانه در کلینیک ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرند که عوارض کمی دارند و نتایج مطلوبی برای بیمار به دنبال خواهند داشت.

مراحل کاشت ابروی مردانه

کاشت ابرو نیز مانند هر عمل زیبایی دیگری دارای مراحلی است که برای کسب بهترین نتایج باید طی شود. اولین مرحله در کاشت ابرو مشاوره و معاینه است. شما می توانید با مشاور در مورد خواسته های خود صحبت کنید و از عوارض و هزینه های کاشت ابرو مطلع شوید.
سپس معاینات مختلف برای تعیین محل برداشت فولیکول، تعیین طرح ابروها و در نهایت آزمایشاتی برای تشخیص سطح سلامتی فرد صورت می گیرد. در نهایت با داروهای بی حسی موضعی کاشت ابرو با یکی از تکنیک های شرح داده شده انجام خواهد شد.

این مقاله را بخوانید: کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو مردانه

بهترین روش کاشت ابروی مردانه چیست؟

بهترین روش کاشت ابرو در آقایان تکنیک SUT و FUE است زیرا کمترین عوارض و بیشترین رضایت را در پی دارند. در این روش ها فولیکول های پشت سر که کمتر از سایر مناطق سر مستعد ریزش هستند به صورت نواری کوچک که فلپ نامیده می شود، برداشته شده و پس از آماده سازی در محل تعیین شده ابروها پیوند زده می شود. تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند به وضعیت ابروهای شما بستگی دارد.

کاشت ابروی مردانه چند جلسه طول می کشد؟

تعداد جلسات کاشت ابرو در آقایان به وسعت ناحیه ابرو بستگی دارد. در بیشتر موارد ترمیم ابرو که شامل پرپشت شدن و اصلاح فرم ابرو است فقط یک جلسه نیاز دارد. بطور کلی برای هر ابرو تقریبا ۱۰۰ تا ۳۵۰ گرافت لازم است که معمولا در یک جلسه انجام می شود و حدود ۴ تا ۵ ساعت به طول می‌ انجامد. اگر برای کاشت ابرو به گرافت های بیشتری نیاز باشد به صلاحدید پزشک ممکن است کاشت ابرو در دو جلسه انجام شود.

دوام و ماندگاری کاشت ابروی مردانه چقدر است؟

دوام ابرو پس از کاشت در هر فردی با دیگری متفاوت است. ماندگاری و دوام کاشت ابرو در وهله اول به مراقبت های فرد پس از کاشت بستگی دارد. بطور میانگین دوام ابروهای کاشته شده تقریبا 2 تا 5 سال است. برای افرادی که قسمت هایی از ابروهای خود را ترمیم می کنند دوام همیشگی دور از انتظار نیست.

دوره نقاهت پس کاشت ابروی مردانه

دوره نقاهت کاشت ابرو برای آقایان بسیار کوتاه و حدود یک هفته است. مراقبت صحیح بر اساس دستورات پزشک جهت شستشو و استفاده از محصولات مراقبتی می تواند به بهبود سریع ‌تر شما کمک کند.
نقاط قرمز کاشت فولیکول ها پس از یک هفته از بین خواهد رفت و ابروی شما کاملا طبیعی خواهد بود. بنابراین می توانید به سرکار بروید و روتین زندگی خود را دنبال کنید. زخم های ناحیه برداشت فولیکول نیز با استفاده از محصولات ترمیم کننده طی ۶ تا ۱۲ ماه کاملا بهبود خواهد یافت.

مراقبت های بعد کاشت ابرو مردانه

مراقبت های بعد از کاشت ابروی مردانه چگونه است؟

کاشت ابرو یک روش جراحی کم عارضه و ساده است که نیاز به مراقبت‌ های جدی ندارد. با اینحال برای بهبودی سریع تر باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین و غیره
  • عدم استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکلی
  • استفاده از مسکن‌ های تجویز شده توسط پزشک برای کاهش درد
  • رعایت بهداشت ناحیه کاشت بر اساس دستور پزشک
  • پرهیز از فعالیت های شدید که منجر به تعریق می‌ شود
  • عدم دستکاری و لمس ناحیه کاشت و استفاده از اسپری آب برای تمیز کردن
  • اگر درد زیادی تجربه کردید یا عفونت و تغییر رنگ پوست در ناحیه ابرو مشاهده شد فورا پزشک را مطلع کنید.

معایب کاشت ابروی مردانه چیست؟

کاشت ابروی مردانه با تکنیک های جدید تقریبا هیچ معایبی نداشته و حداقل عوارض را دارند. قبلا روش‌ های سنتی کاشت مانند FUT نیاز به بی ‌هوشی داشتند و با خونریزی و بخیه همراه بودند که اکنون منسوخ شده ‌اند. تکنیک های جدید SUT و FUE عوارض خاصی ندارند و در صورت انجام در کلینیک های معتبر بهترین نتیجه را در پی خواهند داشت.

عوارض و خطرات کاشت ابروی مردانه

جدیدترین متدهای کاشت ابرو هیچ عوارض و خطراتی در پی ندارد و همه افراد می توانند از مزایای آنها بهره مند شوند. شما در صورتی دچار عوارض کاشت ابرو خواهید شد که این عمل را در کلینیک های غیر معتبر انجام دهید. در این مراکز اصول و استانداردهای بهداشتی کاشت ابرو انجام نمی شود. بنابراین عوارض و خطراتی همچون عفونت، اسکار زخم، کبودی و تورم، خونریزی و رشد موهای ابرو در جهات نامناسب دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر سوالات در مورد کاشت ابرو در آقایان

دلیل ریزش ابروی آقایان بعد از کاشت چیست؟

لازم به ذکر است که ده تا دوازده روز پس از کاشت ابرو، ریزش ابروها طبیعی است و آنها مجدد به عنوان موی طبیعی ابرو رشد خواهند کرد. اما اگر بعد از این بازه زمانی ابروی شما دچار ریزش شد ممکن است به دلیل مراقبت های نادرست پس از کاشت ابرو، عدم بررسی دلیل ریزش ابرو، ضعف موهای برداشته شده از پشت سر و کاشت ابرو در کلینیک های نامعتبر باشد.

آیا هورمون های مردانه در کاشت ابرو تاثیر می گذارد؟

بطور طبیعی موهای ما تحت تاثیر هورمون های بدن قرار می گیرند. هورمون های مردانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توانند موها و ابروها را تحت تاثیر قرار دهند. اگر شما دچار اختلالات هورمونی باشید حتما کاشت ابرو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اما نگران نباشید چون قبل از انجام کاشت با آزمایشات اولیه این موارد مشخص شده و برطرف می شوند.

نتایج نهایی بعد کاشت ابرو در آقایان کی مشخص می شود؟

پس از کاشت ابرو فولیکول های پیوند شده تا حدود دو هفته می ریزند اما نگران نباشید چون آنها پرحجم و قوی تر از ماه چهارم تا ششم رشد می کنند. بطورکلی شما نتیجه کاشت ابرو را طی شش ماه تا یکسال خواهید دید.

هزینه کاشت ابروی مردانه چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو به تعداد گرافت ‌های کاشته شده، دستمزد پزشک یا کلینیک، هزینه محصولات مراقبتی بعد از کاشت ابرو، محل کلینیک و مهارت پزشک بستگی دارد. در جلسه مشاوره پیش از کاشت در مورد هزینه ها اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار داده خواهد شد. بهتر است بدانید که کاشت ابرو به عنوان یک عمل زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و هزینه آن طبق تعرفه وزارت بهداشت محاسبه خواهد شد.

در کلینیک های تهران هزینه کاشت ابرو مردانه از 9 میلیون تا 20 میلیون تومان می تواند قیمت داشته باشد. کلینیک ایوا کاشت ابرو مردانه را از 11 میلیون با جدیدترین روش بدون در و خونریزی انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های کلینیک ایوا با مدیریت دکتر سارا بهروان تماس حاصل فرمایید.

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.