دکتر سارا بهروان / لاغری / لاغری موضعی با دستگاه در 19روز به وزن ایده‌آل خود برسید
۹ دقیقه
لاغری موضعی

لاغری موضعی با دستگاه در 19روز به وزن ایده‌آل خود برسید

آنچه می خوانید...

لاغری موضعی چیست؟

لاغری موضعی یک عمل لاغری غیر جراحی است که برای کاهش چربی های سرسخت در ناحیه کمر، ران، باسن و شکم استفاده می شود. خلاص شدن از شر چربی های موضعی اغلب دشوار است و روش ‌های غیر جراحی یک مزیت بزرگ برای افرادی است که از رسوب چربی در ناحیه خاصی شکایت دارند. اگر رویای داشتن ظاهری متناسب و کانتورینگ خوش فرم را دارید، اما نمی توانید چربی شکم و پهلوی خود را از دست بدهید تنها راه برای دستیابی به این آرزو استفاده از روش های لاغری موضعی است.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

لاغری موضعی با دستگاه

معرفی انواع روش های لاغری موضعی

لاغری موضعی روشی عالی برای کاهش سایز و تغییر فرم بدن است. هدف این روش ها  تجزیه بافت چربی واقع در یک ناحیه خاص است. لاغری موضعی با استفاده از تکنولوژی و دستگاه ها به خصوص در رفع مشکلات ناشی از افزایش سن و کم تحرکی از بدن حمایت می کند.

لاغری موضعی کمک می کند ما به کاهش سایز دائمی دست پیدا کنیم که با وجود ورزش منظم و تغذیه سالم امکان پذیر نیست. بنابراین برای ایجاد خطوط خوش فرم و کانتورینگ لازم نیست زیر چاقو بروید.

روش ها و دستگاه های لاغری موضعی غیر جراحی با انرژی های مختلف مانند اولتراسوند، برق و امواج صوتی، گرما و سرما عمل می کنند. سن، جنسیت و قسمتی از بدن که تحت تاثیر قرار می گیرد معیارهای مهمی برای پروتکل لاغری موضعی هستند.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

بیشتر بخوانید: عضله سازی با دستگاه CM SLIM و هزینه آن

معرفی انواع دستگاه ها برای لاغری موضعی

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های لاغری موضعی مختلفی تولید شده اند. آنها با تحریک عضلات یا تمرکز مستقیم بر بافت چربی، کمک می کنند به فرم بدنی دلخواه خود برسید.

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

دستگاه لاغری کرایولیپولیز یکی از بهترین دستگاه های موجود برای لاغری موضعی است. این دستگاه با اعمال سرما بر روی محل تجمع چربی ها، سلول های چربی را از بین برده و طی چند جلسه کمک می کند به سایز دلخواه خود برسید. دستگاه لاغری کرایولیپولیز برای لاغری موضعی عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهد.

دستگاه لاغری موضعی رادیوفرکانسی

دستگاه لاغری موضعی رادیوفرکانسی یا RF یکی از دستگاه های لاغری محبوب است که به عنوان ضد سلولیت نیز شناخته می شود. این دستگاه با ساطع کردن انرژی رادیویی و گرما در محل تجمع چربی، آنها را از بین می برد. لاغری موضعی با رادیوفرکانسی بسیار ایمن بوده و شما طی چند جلسه نتایج را مشاهده خواهید کرد.

دستگاه لاغری موضعی کویتیشن

دستگاه لاغری موضعی کویتیشن با امواج اولتراسوند به از بین رفتن چربی های موضعی و کاهش سایز کمک می کند. امواج ساطع شده با ایجاد تکانه هایی در بافت چربی باعث شکسته شدن سلول های چربی شده و آنها را از بین می برند. چربی های آزاد شده به عنوان سوخت عضلات استفاده شده یا از بدن دفع می شوند و به این ترتیب شما به سایز دلخواه خود خواهید رسید.

دستگاه لاغری اسکالپشور

دستگاه لاغری اسکالپشور روش دیگری برای کاهش چربی های موضعی است که با تکنولوژی لیزر کار می کند. این دستگاه با ایجاد گرما در موضع عمل کرده و نتایج آن پس از 6 هفته مشخص می شود. تولید گرمای حاصل از لیزر با تحریک کلاژن سازی در پوست به جوانسازی پوست نیز کمک کرده و مانع افتادگی پوست می شود.

دستگاه لاغری موضعی ال پی جی (LPG)

دستگاه لاغری موضعی ال پی جی (LPG) به عنوان اندرمولوژی یا لیپوماساژ هم شناخته می شود یک روش دیگر برای لاغری موضعی است. LPG دارای غلتک های مکانیکی است که با حرکت بر روی بدن چربی ها را از بین می برد. در این روش پوست سفت شده و پس از حذف چربی دچار افتادگی نخواهد شد. لاغری موضعی با ال پی جی به جلسات بیشتری نیاز دارد اما جز ایمن ترین دستگاه های لاغری به شمار می آید.

دستگاه لاغری سایزر

دستگاه لاغری هایفو برند سایزر با استفاده از تکنولوژی هایفو (HIFU) و امواج اولتراسوند متمرکز، بافت چربی زیر پوست را بطور موثر هدف قرار داده و کمک می کند به سایز و فرم بدنی دلخواه خود برسید.

بیشتر بخوانید: هزینه لاغری با دستگاه شاک ویو در تهران سال 1403

لاغری موضعی با دستگاه

دلیل چربی اضافه در شکم و پهلو چیست؟

ذخیره چربی در اطراف شکم و پهلو خصوصا با افزایش سن در بین افراد بسیار شایع است. چربی ذخیره شده در این قسمت ها به عنوان چربی احشایی شناخته شده و برای سلامتی بسیار مضر هستند. عوامل مختلفی در تجمع چربی شکم و پهلو نقش دارند که مهمترین آنها سبک زندگی ناسالم، کم تحرکی، مصرف پروتئین کم، ژنتیک و تغییرات هورمونی است. این چربی ها معمولا با رژیم لاغری و ورزش به راحتی از بین نمی روند.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

چرا چربی در یک ناحیه خاص ذخیره می شود؟

ژنتیک، سطح فعالیت روزانه و رژیم غذایی عوامل تعیین کننده تجمع چربی در بدن هستند. اینکه چرا چربی ها در یک ناحیه خاص ذخیره می شوند ممکن است تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی باشد. به عنوان مثال ذخیره چربی در پهلوها به دلیل مصرف رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات است. اگر زیاد گلوتن مصرف می کنید چربی ها در باسن و ران ذخیره می شوند. تجمع چربی در اطراف شکم نیز به دلیل مصرف غذاهای سنگین، مشروبات الکلی و سبک زندگی کم تحرک است.

بیشتر بخوانید: هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن در سال 1403 +فیلم

در چه حالت بهترین نتیجه را خواهیم گرفت؟

هنگام استفاده از دستگاه های لاغری در صورتی بهترین نتیجه را خواهید گرفت که سطح تحرک خود را افزایش داده و از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید. عدم استفاده از مشروبات الکلی، چربی و روغن های ناسالم و همچنین افزایش سطح پروتئین مصرفی می تواند به حفظ  تناسب اندام شما پس از رسیدن به کانتورینگ مناسب کمک کند.

 

کاندیدای مناسب برای لاغری موضعی؟

لاغری موضعی راهی فوق العاده خصوصا برای افرادی است که شرایط سلامتی آنها جهت جراحی مناسب نیست یا نمی خواهند زیر چاقوی جراحی بروند. علاوه بر این با رژیم غذایی و ورزش نتوانسته اند از چربی های موضعی خود خلاص شوند. همچنین افراد لاغری که فقط در برخی نقاط بدن مانند شکم و پهلو دچار تجمع چربی شده اند، می توانند از این روش ها استفاده کنند. لاغری موضعی اگر همراه با تغذیه سالم و ورزش باشد اثر بسیار قوی تر و نتایج طولانی مدتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: کوکتل لاغری شکم و پهلو با هزینه تزریق آن و عکس قبل و بعد

مراقبت های قبل و بعد لاغری موضعی با دستگاه

قبل از لاغری موضعی با دستگاه حمام کنید تا پوست شما تمیز باشد. به اندازه کافی آب بنوشید تا بدن شما هیدراته باشد. روز مراجعه به کلینیک یک وعده غذایی سبک میل کرده و لباس های راحت و تمیز بپوشید.

بعد از لاغری موضعی با دستگاه نیم ساعت پیاده روی کنید. تا چند روز بعد، مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید تا چربی سوزی بهتر انجام شود. از صرف غذاهای سنگین با کالری بالا خودداری کنید و از غذاهای سالم استفاده کنید. از مصرف الکل و دخانیات نیز پرهیز نمایید.

هزینه لاغری موضعی با دستگاه؟

وقتی صحبت از هزینه لاغری موضعی به میان می آید، اولین چیزی که می توان گفت این است که هزینه این روش نسبت به لیپوساکشن و سایر روش های جراحی بسیار کمتر است. هزینه لاغری موضعی با دستگاه در هر کلینیک بسته به کیفیت خدمات، روش مورد استفاده، میزان چربی ناحیه تحت درمان، نوع دستگاه و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است.

نام دستگاهمحدوده قیمت
کرایولیپولیز کول تک
از 1,500 هزار تومان
دستگاه RF
750 هزار تومان
دستگاه کویتیشن
از 500 هزار تومان
دستگاه شاک ویو
از 800 هزار تومان
لباس لاغری
950 هزار تومان
لباس لاغری
950 هزار تومان
عضله ساز
1,500 هزار تومان
دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

بیشتر بخوانید: هزینه لاغری با دستگاه آر اف در سال 1403 چقدر است؟

احتمال بازگشت چربی بعد لاغری موضعی با دستگاه؟ و پیشگیری از بروز آن

لاغری موضعی با دستگاه یک روش دائمی نیست و با رعایت نکردن رژیم غذایی و سبک زندگی ناسالم احتمال بازگشت آن بسیار زیاد است. برای پیشگیری از این مسئله در طول روز تحرک کافی داشته باشید و از مصرف بی رویه غذاهایی با کالری بالا مانند شیرینی جات و تنقلات خودداری کنید. پیروی از یک رژیم غذایی کامل و سالم کمک می کند از تناسب اندام خود برای همیشه لذت ببرید.

 

در لاغری موضعی کاهش سایز و وزن چقدر پیش بینی می شود؟

کاهش سایز و وزن در لاغری موضعی به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسته به اینکه از چه روشی استفاده می کنید، سن، فاکتورهای شخصی مانند وضعیت متابولیسم بدن و سبک زندگی کاهش وزن و سایز در لاغری موضعی متفاوت است.

 

رژیم برای لاغری موضعی؟

رژیم غذایی برای لاغری موضعی شامل حذف فست فود، نوشابه و غذاهای ناسالم با کالری بالا است. شما با مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر و پروتئین می توانید چربی های نواحی شکم و پهلو را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید: رفع افتادگی و چربی اضافه بازو در یک جلسه با ساکشن بازو

آیا لاغری موضعی با دستگاه عوارض دارد؟

لاغری موضعی با دستگاه، برخلاف عمل ‌های جراحی باعث تروما نمی ‌شوند، زیرا به بافت چربی اجازه می ‌دهند در یک دوره زمانی به تدریج از بدن خارج شود. بنابراین یک روند کاهش وزن طبیعی ایجاد می‌ کند و هیچ آسیبی به سلامتی وارد نخواهد کرد. در لاغری با دستگاه هیچ برشی ایجاد نمی شود، هیچ بافتی برداشته نمی شود و سلول های چربی به تدریج از بدن دفع می شوند. تمام دستگاه های مورد استفاده دارای گواهینامه های بین المللی هستند که نشان می دهد برای سلامتی ایمن هستند.

 

سوالات متداول

لاغری موضعی با دستگاه چقدر طول می کشد؟

کسب نتیجه دلخواه با دستگاه لاغری به نوع دستگاه مورد استفاده، میزان چربی های محل تحت درمان و متابولیسم بدن شما بستگی دارد.

کدام دستگاه لاغری برای من مناسب است؟

برای اینکه بدانید کدام دستگاه لاغری برای شما مناسب است بهتر است با پزشک مشورت نمایید.

از چه سنی می توان از دستگاه های لاغری استفاده کرد؟

همه افراد سالم از سن 18 سالگی به بعد می توانند برای کاهش سایز خود از دستگاه های لاغری استفاده کنند.

 

منبع:

https://drbiranekici.com/en/treatments/regional-slimming

 

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.