دکتر سارا بهروان / لاغری / هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن در سال 1403 +فیلم
۸ دقیقه

هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن در سال 1403 +فیلم

آنچه می خوانید...

دستگاه کویتیشن یک جایگزین مطمئن برای لیپوساکشن است که از امواج اولتراسونیک برای شکستن سلول های چربی زیر پوست استفاده می کند. کویتیشن یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی برای کاهش سلولیت و بافت چربی موضعی است. هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن بسته به محل تحت درمان، نوع دستگاه و موقعیت جغرافیایی کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، متغیر است.

 

عملکرد دستگاه لاغری کویتیشن

کویتیشن یک درمان غیر تهاجمی برای کانتورینگ بدن است. دستگاه لاغری کویتیشن از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ایجاد حباب در مایع اطراف سلول های چربی استفاده می کند. هنگامی که این حباب ها فرو می ریزند، مقدار کمی گرما ایجاد می کنند که باعث شکسته شدن سلول های چربی و دفع آنها از بدن شود.

کویتیشن اولتراسونیک به عنوان راهی برای کاهش چربی ها و بهبود ظاهر بدن عمل می کند و یک راه موثر برای لاغری موضعی است. افراد ممکن است پس از انجام آن در ظاهر پوست یا خطوط بدن خود بهبودی قابل توجهی تجربه می کنند، اما این اثرات ممکن است دائمی نباشند.

هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن

هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن در سال 1403

هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن به وسعت و محل تحت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز و موقعیت کلینیک زیبایی بستگی دارد. بطور کلی هزینه هر جلسه لاغری با این دستگاه در کلینیک ایوا از 500 هزار تومان تومان شروع می شود. بهتر است در رابطه با هزینه های درمان قبلا با پرسنل کلینیک مشورت نمایید.

دیگر مقالات ایوا: هزینه لاغری با دستگاه آر اف در سال 1403 چقدر است؟

آیا این دستگاه لاغری عوارض دارد؟

برخی از افراد ممکن است پس از انجام این روش لاغری عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی یا تورم موقت در ناحیه تحت درمان، تحریک پوست یا ناراحتی خفیف را تجربه کنند. این عوارض جانبی باید طی چند روز خود به خود برطرف شوند. گزارش‌ های نادری از عوارض جانبی جدی‌ تر، مانند سوختگی یا جای زخم، پس از درمان کویتیشن اولتراسونیک نیز وجود دارد.

 

چه افرادی بهترین نتیجه را از کویتیشن می گیرند؟

افرادی که هیچ مشکل سلامتی ندارند و دچار چربی های موضعی در نواحی مختلف بدن خصوصا شکم و پهلو هستند کاندیدای مناسبی برای این روش لاغری هستند. کویتیشن برای افرادی با شاخص توده بدنی (BMI) بین ۱۸.۵ تا ۲۴.۹ با رژیم غذایی سالم و سطح تحرک روزانه مطلوب، بهترین نتیجه را خواهد داشت.

دیگر مقالات ایوا: قیمت لاغری با دستگاه | قیمت جلسه ای و پکیج | کرایو،شاک‌ویو،RF،کویتیشن

کویتیشن برای چه افرادی منع استفاده دارد؟

این روش برای همه افراد مناسب نیست بنابراین بهتر است قبل از شروع درمان با پزشک در این رابطه صحبت نمایید. بطور کلی افراد زیر نباید از این روش لاغری استفاده کنند:

  • افراد مبتلا به بیماری‌ های مزمن نظیر فشارخون، دیابت و سرطان
  • افراد دارای باتری قلب یا سایر ایمپلنت‌ های فلزی
  • افرادی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند
  • افراد با چین پوستی کمتر از ۲ سانتی ‌متر
  • افراد دچار عفونت یا التهاب در ناحیه
  • افراد مبتلا به دیابت و پوکی استخوان
  • افراد مبتلا به اختلالات انعقادی
  • افراد با سابقه بیماری بدخیم
  • زنان باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به صرع
  • افراد زیر 18 سال

لاغری با دستگاه کویتیشن

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

با کویتیشن چقدر وزن کم می کنیم؟

پیش بینی میزان کاهش وزن فرد با کویتیشن دشوار است، زیرا نتایج درمان ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که کویتیشن یک درمان کاهش وزن نیست و جایگزینی برای عادات سبک زندگی سالم مانند فعالیت بدنی منظم و رژیم غذایی متعادل نخواهد بود. در حالی که کویتیشن می تواند مقداری از چربی های ناحیه تحت درمان را کاهش دهد، احتمالاً منجر به کاهش وزن قابل توجه یا پایدار نمی شود.

اگر به دنبال کاهش وزن و بهبود سلامت کلی خود هستید، بر روی اتخاذ عادات سبک زندگی سالم مانند فعالیت بدنی منظم، رژیم غذایی متعادل و تکنیک های مدیریت استرس تمرکز کنید. این عادات می توانند به شما در دستیابی و حفظ وزن سالم در طولانی مدت کمک کنند.

دیگر مقالات ایوا: کوکتل لاغری شکم و پهلو با هزینه تزریق آن و عکس قبل و بعد

کویتیشن برای چه نواحی مناسب است؟

کویتیشن به عنوان راهی عالی و کم تهاجمی برای کاهش چربی و بهبود ظاهر سلولیت در نواحی خاصی از بدن مانند شکم، پهلو، ران ها، باسن و بازوها مورد استفاده قرار می گیرد. با از بین رفتن چربی های موضعی انباشته شده در این نواحی به ترکیب بدنی زیباتری دست خواهید یافت.

 

لاغری با کویتیشن در کلینیک ایوا

لاغری با کویتیشن یک روش غیر تهاجمی و تایید شده توسط FDA است که سلول های چربی را به طور دائم از بین می برد. برای رسیدن به ترکیب بدنی دلخواه می توانید لاغری با کویتیشن را در کلینیک ایوا با مدیریت خانم دکتر سارا بهروان انجام دهید. این فناوری با از بین بردن سلول های چربی کار کرده و چربی های اضافی را بدون هیچ عارضه ای از بدن دفع می کند.

در این فناوری امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین (معمولاً 30000 هرتز – 80000 هرتز) از پوست عبور کرده و به عمق لایه های چربی نفوذ می کنند. این امواج به سلول های چربی فشار وارد کرده و باعث ترکیدن غشای سلول های چربی می شود. به این ترتیب سلول های چربی به طور کامل از بین می روند و محتویات آنها مایع شده و به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تبدیل می شود. محتویات سلول های چربی بلافاصله ناپدید نمی شوند. در عوض، گلیسرول توسط بدن مورد استفاده مجدد قرار می گیرد و اسیدهای چرب آزاد توسط سیستم لنفاوی دفع می شوند.

دیگر مقالات ایوا: رفع سلولیت با دستگاه شاک ویو

برای لاغری با کویتیشن چند جلسه لازم است؟

ترکیب بدن و اهداف درمانی هر مراجعه کننده ای منحصر به فرد است، اما به طور کلی توصیه می شود حداقل 8-12 جلسه کویتیشن برای رسیدن به نتایج مطلوب انجام شود. لاغری با کویتیشن زمانی که 1 تا 2 جلسه در هفته انجام شود، حداکثر نتایج را ارائه می دهد. زیرا به بدن شما زمان کافی برای پردازش و آزادسازی سموم به روشی ایمن و موثر را خواهد داد.

قبل و بعد لاغری با کویتیشن

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

مراقبت های قبل و بعد کویتیشن

قبل از انجام کویتیشن باید یک رژیم غذایی کم چربی و کم کربوهیدرات را دنبال کنید. حداقل 2 لیتر آب 24 ساعت قبل از درمان بنوشید. عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز از مراقبت های قبل از درمان است.

مراقبت بعد از درمان برای دستیابی به بهترین نتایج بسیار مهم است. مراقبت های بعد از کویتیشن عبارتند از:

نوشیدن آب کافی کلید سم زدایی پس از درمان است. مصرف 2 لیتر آب در طول 24 ساعت، به مدت سه روز پس از درمان بسیار مهم است.

تحریک موضعی ناحیه درمان بعد از جلسات کویتیشن بسیار توصیه می شود. استفاده از یک برس بدن در حمام برای تقویت حرکت چربی ها در اطراف ناحیه تحت درمان یا برس خشک ایده آل است.

روزانه از مرطوب کننده بدن استفاده کنید و ماساژ دادن مرطوب کننده روی ناحیه تحت درمان نیز مفید است. این کار را روزانه انجام دهید تا از راکد شدن چربی و سموم در بدن جلوگیری کنید.

حفظ یک رژیم غذایی کم کالری، کم کربوهیدرات، کم چربی و کم قند به مدت 24 ساعت قبل از درمان و سه روز پس از درمان به دستیابی به بهترین نتایج کمک می کند. این کار برای اطمینان از استفاده بدن شما از تری گلیسیرید (نوعی چربی بدن) است.

حداقل 20 دقیقه ورزش کاردیو برای افزایش ضربان قلب پس از درمان لازم است. بهتر است این کار بلافاصله پس از درمان و تا سه روز بعد انجام شود. ورزش برای اطمینان از سوختن انرژی حاصل از چربی های آزاد شده توسط فرآیند کویتیشن توصیه می شود.

دیگر مقالات ایوا: عضله‌سازی و حذف چربی با دستگاه CM SLIM

کویتیشن را با چه دستگاه های دیگری جهت نتیجه بهتر ترکیب کنیم؟

آر اف می تواند اثربخشی کویتیشن را زمانی که درست قبل از درمان اعمال شود، به طور قابل توجهی بهبود ببخشد. استفاده ازRF ، سلول های چربی در ناحیه درمان را فعال می کند و این فعالیت سلولی و جریان خون تسریع شده باعث بهبود نتایج می شود. بنابراین غشاهای سلول چربی سریعتر می ترکند و محتویات سلول چربی با سهولت بیشتری مایع می شوند. آ اف اعمال شده پس از کویتشین نیز برای دستیابی به بهترین نتیجه بسیار مفید است. زیرا افزایش جریان خون و دمای بدن، کمک می‌ کند سلول‌ های چربی مایع سریع‌ تر دفع شوند.

 

منبع

https://www.healthline.com/health/ultrasonic-cavitation

https://www.webmd.com/beauty/what-to-know-about-ultrasonic-cavitation

 

 

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.