دکتر سارا بهروان / لاغری / چگونه سریع لاغر شویم؟ رژیم یا دستگاه لاغری؟
۶ دقیقه
چگونه سریع لاغر شیم

چگونه سریع لاغر شویم؟ رژیم یا دستگاه لاغری؟

آنچه می خوانید...

چگونه سریع لاغر شیم؟

کاهش وزن و لاغری یک فرآیند پیچیده است که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشید. کاهش کالری دریافتی، افزایش تحرک بدنی، رژیم غذایی سالم، خواب و آرامش کافی همگی در برای سرعت بخشیدن به فرآیند لاغری کمک کننده هستند. در کنار این موارد می توانید از قرص های لاغری و دستگاه های لاغری نیز استفاده کنید. اگر تصمیم به کاهش وزن گرفته اید باید انگیزه لازم را برای آن داشته باشید.

لاغری با رژیم

لاغری با رژیم؟

لاغری با رژیم متداول ترین روشی است که به  کاهش وزن کمک می کند. رژیم غذایی با محدود کردن کالری بدن را وادار به استفاده از ذخایر چربی اضافی موجود کرده و بدین ترتیب به تدریج باعث کاهش وزن می شود. در حال حاضر انواع مختلفی رژیم غذایی برای کاهش وزن وجود دارد و افراد مختلف برای لاغری و تناسب اندام از آنها پیروی می کنند. بهتر است به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید تا بر اساس تیپ بدنی و اضافه وزن تان به شما رژیم لاغری اصولی بدهد.

بخوانید: بهترین دستگاه های درمان سلولیت را بشناسید

لاغری با دستگاه

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

لاغری با دستگاه؟

لاغری با دستگاه یک راه ساده برای کاهش موضعی چربی های انباشته شده در بدن است. لاغری با دستگاه بیشتر برای کاهش سایز استفاده می شود. لاغری با دستگاه برای افرادی مفید است که تناسب اندام آنها با انباشته شدن چربی در ناحیه شکم و پهلو بهم خورده است. این دستگاه ها با روش های مختلف چربی های انباشته شده در زیر پوست را هدف قرار داده و آنها را از بین می برند.

 

دیگر روش های لاغری؟

روش های لاغری بسیار متنوع هستند زیرا با شیوع چاقی افراد بیش از پیش در پی روش هایی برای کاهش وزن هستند. یکی از روش های لاغری و کاهش وزن ورزش است. فعالیت بدنی با چربی سوزی کمک می کند شما وزن از دست بدهید. ورزش های زیادی برای کاهش وزن توصیه می شوند که از پیاده روی و رقص تا ورزش با وزنه را شامل می شوند. شما بر اساس سطح سلامتی خود می توانید از ورزش های مختلفی برای کاهش وزن استفاده کنید.

لاغری با استفاده از دمنوش ها و عرقیات گیاهی نیز روش دیگری است که به افراد کمک می کند به اندام دلخواه خود برسند. دمنوش ها و عرقیات گیاهی، چربی سوزی را در بدن افزایش داده و با کاهش اشتها کمک می کنند راحت تر وزن از دست بدهید.

بخوانید: کلینیک لاغری ایوا در شمال تهران +هزینه هر جلسه

رژیم بهتره یا دستگاه لاغری؟

رژیم غذایی و دستگاه لاغری هر دو می توانند به کاهش وزن و تناسب اندام کمک کنند اما اینکه کدام یک بهتر است به وضعیت بدنی شما بستگی دارد. اگر چاقی و اضافه وزن عمومی دارید رژیم غذایی برای شما مفیدتر است زیرا کمک می کند چربی سوزی در تمام بدن شما فعال شود و وزن کم کنید. در صورتیکه دچار چربی های موضعی هستید و خیلی چاق به نظر نمی رسید بهتر است از دستگاه های لاغری استفاده کنید. دستگاه های لاغری فقط چربی های موضعی را از بین می برند ولی رژیم غذایی چنین تاثیری نخواهد داشت.

از طرفی برای کسب نتایج ماندگار از دستگاه های لاغری نیز بهتر است رژیم غذایی سالمی داشته باشید و حواستان به کالری دریافتی تان باشد. در این صورت می توانید از تناسب اندام خود لذت ببرید.

 

لیست دستگاه های لاغری و هزینه هر جلسه آن

انواع مختلفی از دستگاه های لاغری در دسترس است و افراد مختلف بر اساس وضعیت بدنی خود می توانند از آنها استفاده کنند.

  • کرایولیپولیز: با استفاده از سرما و انجماد چربی های موضعی به کاهش سلول های چربی کمک می کند. هر جلسه لاغری با این روش  از 2,500 هزار تومان شروع می شود.
  • دستگاهRF : آر اف یا فرکانس رادیویی با ایجاد گرما در زیر پوست چربی ها را ذوب کرده و از بین می برد. هر جلسه آر اف 1 میلیون تومان شروع می شود.
  • دستگاه کویتیشن: در این روش با ایجاد ارتعاش، سلول های چربی ها از بین خواهد رفت. هر جلسه کویتیشن از 1 میلیون تومان شروع می شود.
  • دستگاه شاک ویو: این دستگاه با استفاده از امواج صوتی و تولید ارتعاش چربی های موضعی را از بین می برد. هر جلسه شاک ویو از 1 میلیون تومان شروع می شود.
  • لباس لاغری ریداستیم: این روش با فناوری بیومغناطیسی عضلات را تحریک به فعالیت می کند. عضلات از چربی ها به عنوان سوخت استفاده کرده و باعث لاغری می شوند. هر جلسه لباس لاغری ریداستیم 950 هزار تومان هزینه دارد.
  • دستگاه عضله ساز: در این روش تحریک الکترونیکی عضله باعث چربی سوزی و ساخت عضلات در بدن می شود. هر جلسه لاغری با دستگاه عضله ساز 1,500 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

بخوانید:پرسش و پاسخ از پزشک در مورد لاغری با دستگاه آر اف

چرا از لاغری با دستگاه سریعتر نتیجه میگیریم؟

لاغری با دستگاه دقیقا بر روی چربی های ذخیره شده در ناحیه تحت درمان تاثیر گذاشته و با روش های مختلف آنها را تجزیه و دفع می کند. به همین دلیل لاغری با دستگاه سریع تر رخ می دهد اما در سایر روش ها، چربی سوزی به تدریج و در نقاط مختلف بدن رخ می دهد بنابراین زمان بیشتری طول می کشد تا شما تاثیر آن را احساس کنید.

 

لاغری با دستگاه عوارض هم دارد؟

همه دستگاه های لاغری مزایا و معایبی دارد که البته مزایای آنها بیشتر است. عوارض این دستگاه ها اغلب بر سطح پوست اثر کرده و باعث قرمزی، گزگز پوست، سوختگی سطحی، احساس سرما و بی حسی می شود که همگی موقتی هستند.

بخوانید: لاغری موضعی با دستگاه در 19روز به وزن ایده‌آل خود برسید

رژیم یا لاغری با دستگاه کدام برای من مناسب است؟

اگر از چاقی عمومی رنج می برید رژیم لاغری در ابتدا به شما کمک می کند وزن از دست بدهید. پس از کاهش وزن عمومی می توانید برای از بین بردن چربی های موضعی از دستگاه لاغری استفاده کنید. اگر در فکر بهبود کانتورینگ بدن هستید دستگاه های لاغری برای شما بهترین راهکار هستید.

 

صحبت دکتر سارا بهروان درباره لاغری با دستگاه

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک زیبایی ایوا، لاغری با دستگاه را به عنوان یک راهکار ایمن و ساده برای خلاص شدن از چربی های موضعی معرفی می کند. با استفاده از یک یا چندین دستگاه می توانید راحت تر و سریع تر از رژیم های لاغری و ورزش به تناسب اندام برسید. این مسئله خصوصا برای افرادی که توانایی ورزش ندارند و یا به دلیل مشکلات گوارشی نمی توانند رژیم های لاغری را رعایت کنند ایده آل است.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

منبع:

https://diet.mayoclinic.org/us/blog/2024/5-ways-to-increase-weight-loss-on-wegovy

www.helpguide.org/articles/diets/how-to-lose-weight-and-keep-it-off.htm

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×