دکتر سارا بهروان / لاغری / ساکشن غبغب در تهران با هزینه آن سال 1403
۶ دقیقه
ساکشن غبغب در کلینیک ایوا در تهران

ساکشن غبغب در تهران با هزینه آن سال 1403

آنچه می خوانید...

ساکشن غبغب یک عمل زیبایی کم تهاجمی است که رسوبات چربی اضافی را در ناحیه غبغب هدف قرار داده و از بین می برد. ساکشن غبغب بر روی ویژگی های ظریف صورت مانند چانه، خط فک، گونه ها و گردن تمرکز می کند. این روش معمولاً شامل استفاده از یک لوله کوچک و نازک به نام کانولا است که از طریق برش‌ های کوچک در پوست وارد می ‌شود. سپس جراح با استفاده از ساکشن، چربی های ناخواسته را به آرامی از بین می برد. برش‌ها معمولاً آنقدر کوچک هستند که با کمترین جای زخم بهبود می‌یابند و این عمل را نسبتاً محتاطانه می‌سازد.

 

ساکشن غبغب در کلینیک ایوا در تهران

یکی از عمل های زیبایی که در کلینیک ایوا برای بهبود کانتورینگ و زیبایی چهره انجام می شود ساکشن غبغب است. غبغب می تواند تقارن و زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار دهد و بیشتر در افراد چاق به دلیل رسوب چربی در زیر چانه رخ می دهد. خوشبختانه، لیپوساکشن می تواند به کاهش یا از بین بردن چربی اضافی در ناحیه چانه و گردن کمک کند و در نتیجه نمایه ای مشخص تر و جوان تر به چهره شما ببخشید.

ساکشن غبغب

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

هزینه ساکشن غبغب در تهران

هزینه ساکشن غبغب در تهران بسته به مقدار چربی موجود در این ناحیه، دستگاه ساکشن مورد استفاده و همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی متفاوت است. با اینحال بطورکلی هزینه این عمل زیبایی حدود 10 تا 15 میلیون تومان است.

آیا ساکشن غبغب تحت پوشش بیمه است؟

ساکشن غبغب یک عمل زیبایی است که به صورت سرپایی در کلینیک های خصوصی یا مطب پزشک انجام می شود و تحت پوشش بیمه ای قرار نمی گیرد.

بخوانید: مراقبت‌ های بعد از ساکشن غبغب

عوارض و مزایا این روش

ساکشن غبغب یک عمل زیبایی است که با هدف کاهش ظاهر چربی های زیر چانه و کانتور کردن گردن و خط فک انجام می شود. علیرغم شایع بودن غبغب در مردان و زنان در تمام سنین از بین بردن آن بسیار سخت بوده و به رژیم غذایی، کاهش وزن و ورزش پاسخ نمی دهد. غبغب خطوط طبیعی گردن را پنهان کند و باعث شود صورت افتاده به نظر برسد. با این عمل زیبایی پوست چربی های غبغب کاملا از بین رفته، ناحیه سفت شده و کانتورینگ صورت بهبود می یابد.

عدم تقارن دو طرف صورت، حساسیت پوست، خونریزی، درد و ناراحتی، عفونت و باقی ماندن جای زخم عوارض احتمالی این عمل زیبایی هستند که با مراجعه به کلینیک های معتبر می توانید آنها را به حداقل برسانید.

 

آیا نتایج ساکشن غبغب دائمی است؟

لیپوساکشن بهترین راه حل برای از بین بردن غبغب و بهبود کانتور گردن در نظر گرفته می شود. این روش به دلیل نتایج موثر و طولانی مدت بسیار محبوب است.  در صورتی که وزن خود را ثابت نگه دارید نتایج ساکشن غبغب دائمی خواهد بود.

قبل و بعد ساکشن غبغب

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

بخوانید: هزینه لیپوساکشن بازو در تهران تعرفه 1403 وزارت بهداشت

مراحل انجام ساکشن غبغب

ابتدا پزشک از داروهای بی حسی موضعی در ناحیه استفاده می کند تا بیمار دردی احساس نکند. سپس در مجموع 3 برش کوچک هر کدام 2 میلی متر طول دارند در محل ایجاد شده و با استفاده از خلا چربی انباشته شده در ناحیه ساکشن می شود تا ظاهر گردن صاف شده و مرزهای فک با خطوط مشخص برجسته می شود. این عمل زیبایی حدود 1 تا 1 ساعت و نیم طول می کشد.

 

جایگزین برای ساکشن غبغب؟

روش های مختلفی برای از بین بردن چربی های اضافی ناحیه غبغب وجود دارد که می توانند گزینه کم تهاجمی تری نسبت به ساکشن باشند. از بین روش های موجود هایفو، آر اف و اندولیفت با لیزر جایگزین های بسیار مناسب و موثری برای از بین بردن چربی های سرسخت این قسمت از صورت هستند.

بخوانید: رفع افتادگی و چربی اضافه بازو در یک جلسه با ساکشن بازو

ساکشن غبغب برای چه افردای منع دارد؟

برای افرادی که چربی های ناحیه غبغب عمقی هستند ساکشن موثر نیست. علاوه بر این افرادی که دچار افتادگی شدید پوست در ناحیه گردن هستند یا به دلیل از دست دادن وزن شدید پوست شلی دارند نمی توان از ساکشن غبغب استفاده کرد.

 

کاندیدا مناسب این روش؟

ساکشن غبغب برای افرادی مناسب است که با وجود رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش روتین، دارای چربی اضافی در ناحیه چانه و گردن هستند.  یک روش ایمن و موثر است که می تواند به بهبود ظاهر و اعتماد به نفس افراد مبتلا به چربی اضافی در ناحیه چانه و گردن کمک کند.

 

تفاوت لیفت و ساکشن غبغب؟

در حالی که هر دو روش لیفت و ساکشن غبغب می ‌توانند باعث کانتورینگ بهتر و جوانسازی صورت شوند اما تفاوت کلیدی با هم دارند. لیپوساکشن چربی اضافی زیر چانه و خط فک را برطرف می کند. لیفت گردن ممکن است شامل لیپوساکشن برای از بین بردن چربی باشد، اما همچنین پوست و ماهیچه های افتاده را سفت می کند تا کانتور گردن به طور چشمگیری بهبود یابد. لیفت تهاجمی‌تر از لیپوساکشن غبغب است زیرا شامل برداشتن چربی و بافت اضافی با جراحی و همچنین سفت کردن دستی ماهیچه‌ های زیرین است . بنابراین، جراحی لیفت نیاز به برش‌ های طولانی ‌تری دارد. در مقابل، لیپوساکشن کمتر تهاجمی است زیرا تنها به چند برش کوچک نیاز است.

بخوانید: عوارض دستگاه چربی سوز شکم با جدول عوارض دستگاه لاغری

ساکشن غبغب درد دارد؟

شما تا چند روز پس از ساکشن غبغب دچار درد و ناراحتی خواهید بود که معمولا با قرص های مسکن کنترل می شود. این دردها طبیعی بوده و در همه جراحی های زیبایی تا بهبودی وجود دارد.

 

مراقبت های مهم ساکشن غبغب؟

  • بعد از لیپوساکشن غبغب باید 24 ساعت استراحت کنید.
  • تا 3 روز بعد از ساکشن مقعد باید از گن مخصوص استفاده کنید.
  • بعد از 3 روز می توانید گن را برداشته و حمام کنید.
  • داروهایی که پزشک برای شما تجویز می کند را سر موقع مصرف کنید.
  • از مصرف نمک و غذاهای پر ادویه برای کاهش تورم خودداری کنید.
  • از استعمال دخانیات و الکل تا بهبودی پرهیز کنید.
  • از کمپرس یخ برای کاهش تورم و کبودی محل استفاده نمایید.
  • هنگام خواب با استفاده از دو بالش سر خود را بالاتر قرار دهید.
  • تا 6 هفته از انجام کارها و ورزش های سنگین خودداری کنید.

بخوانید: لاغری و کانتورینگ صورت با هایفو + هزینه آن 1403

ساکشن غبغب در افراد دیابتی؟

از آنجاییکه چاقی در افراد دیابتی بسیار شایع است در این افراد معمولا چربی های زیادی در ناحیه صورت انباشته می شود. ساکشن غبغب در افراد دیابتی با قند خون کنترل شده هیچ منع مصرفی ندارد و آنها نیز می توانند از این عمل زیبایی بهره مند شوند.

 

منبع:

http://salemcosmeticclinic.com/blog_details/getting-rid-of-your-double-chin-how-liposuction-can-help

https://avrahamplasticsurgery.com/face/chin-liposuction-nyc/

https://careinturkey.com/chin-liposuction

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×