دکتر سارا بهروان / لاغری / قیمت لاغری با دستگاه | قیمت جلسه ای و پکیج | کرایو،شاک‌ویو،RF،کویتیشن
۱۰ دقیقه

قیمت لاغری با دستگاه | قیمت جلسه ای و پکیج | کرایو،شاک‌ویو،RF،کویتیشن

آنچه می خوانید...

لاغری با دستگاه برای اکثر افراد یک تجربه شیرین برای رفع چاقی های موضعی است. در حال حاضر فناوری های مختلف به کمک افراد آمده اند تا به زیبایی ظاهری اندام ها با حذف چربی های موضعی کمک کنند. هزینه لاغری با دستگاه بسته به نوع دستگاه و مرکزی که در آن انجام می شود متفاوت است.

اگر تمام رژیم‌ های غذایی طبیعی و برنامه ‌های تمرینی را برای کاهش چربی در نواحی مختلف بدن امتحان کرده ‌اید و هنوز تغییر چندانی ندیده‌ اید کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه های لاغری هستید. این روش ها 100% ایمن و بدون درد بوده و افراد در سنین مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

 

مزایای لاغری‌ با دستگاه چیست؟

ورزش منظم و حفظ یک رژیم غذایی سالم راه های خوبی برای کاهش چربی های ذخیره شده در بدن است. اما در طولانی مدت می توانند خسته کننده باشند، به خصوص زمانی که نیاز به کاهش توده چربی فقط در نواحی خاصی از بدن خود دارید. اینجاست که می توانید از مزایای لاغری با دستگاه بهره مند شوید.

برای برخی افراد، چربی فقط در قسمت های خاصی از بدنشان مانند شکم، ران‌ ها، بازوها و غیره انباشته می ‌شود. برای رفع چربی های این قسمت ها رژیم و ورزش معمولا کارساز نیست و درمان معقول‌ تر استفاده از دستگاه های لاغری است.

دستگاه های لاغری روشی جذاب و بدون عوارض برای خلاص شدن از چربی های نقاط مختلف بدن بطور موضعی هستند. شما می توانید با مشورت پزشک از بهترین دستگاه لاغری موضعی استفاده کنید.

از بین رفتن سلولیت، بالا رفتن متابولیسم چربی در منطقه تحت درمان، کاهش سایز، افزایش اعتماد به نفس، بهبود انعطاف پذیری بدن، سفت و لیفت شدن پوست ناحیه از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های لاغری است.

 

آیا همه افراد می توانند از دستگاه لاغری استفاده کنند؟

این دستگاه ها برای همه افراد سالم بالای 18 سال قابل استفاده هستند. در واقع هر کسی که از چربی های موضعی مقاوم در بدن خود رنج می برد، می تواند از مزایای این دستگاه ها بهره مند شود. با اینحال در دوره بارداری به هیچ عنوان نباید از این دستگاه ها استفاده کنید. علاوه بر این افراد با عفونت های پوستی فعال و افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی بهتر است از این روش لاغری استفاده نکنند یا قبل از آن با پزشک مشورت نمایند.

 

انواع دستگاه های لاغری

در حال حاضر با توجه به پیشرفت های تکنولوژی دستگاه های مختلفی برای کمک به افراد جهت رسیدن به سایز دلخواه تولید و به بازار عرضه می شوند. دستگاه های لاغری با فناوری های مختلف کار می کنند و هدف همه آنها از بین بردن سلول های چربی در منطقه تحت درمان است. در ادامه انواع دستگاه لاغری و نحوه عملکرد آنها شرح داده شده است.

 دستگاه کرایولیپولیز

 دستگاه کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یکی از دستگاه های معروف برای لاغری موضعی است. این دستگاه با سرما، چربی های ناحیه تحت درمان را از بین می برد. در هر جلسه کرایولیپولیز 30 درصد چربی های ناحیه از بین می رود و شما کاهش سایز را کاملا احساس خواهید کرد. این دستگاه عوارض خاصی ندارد و افراد فقط ممکن است احساس بی حسی و درد ضربان دار خفیف را تا مدتی در محل حس کنند که به تدریج برطرف خواهد شد.

هزینه لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

هزینه لاغری با دستگاه کرایولیپولیز به برند و نوع دستگاه مربوطه بستگی دارد. در کلینیک تخصصی ایوا با مدیریت دکتر سارا بهروان مجهز به جدیدترین دستگاه لاغری کرایولیپولیز با نام کول تک (Cooltech Define) است. هزینه هر جلسه لاغری به دستگاه کرایو کول تک از 6 میلیون تومان برای هر جلسه قیمت دارد. هزینه کرایولیپولیز کره ای از 2.5 میلیون هزینه دارد.

 

دستگاه لاغری کویتیشن و آر اف

دستگاه لاغری آر اف

دستگاه آر آف با ساطع کردن فرکانس های رادیویی سلول های چربی را در محل تحت درمان گرم کرده و از بین می برد. این روش لاغری غیر تهاجمی بوده و سلول های چربی که تحت تاثیر گرما از بافت چربی آزاد می شوند از طریق سیستم لنفاوی بدن دفع خواهند شد. آر اف علاوه بر حذف چربی ها با کلاژن سازی پوست را سفت و جوانسازی می کند.

بنابراین افرادی که با این روش چربی های موضعی خود را از بین می برند دچار افتادگی و شلی پوست نخواهند شد. از معایب این روش لاغری می توان به قرمزی پوست اشاره کرد که تا چند ساعت بعد از بین خواهد رفت.

هزینه لاغری با دستگاه آر اف

هزینه لاغری با دستگاه رادیو فرکانسی آر اف (RF) به برند و مدل دستگاه و همچنین تخصص و شهرت پزشک مربوطه بستگی دارد که بهترین نتیجه ممکن را از این درمان برای شما به ارمغان داشته باشد. هزینه لاغری با دستگاه RF در کلینیک ایوا از 1 میلیون تومان قیمت دارد. البته توجه داشته باشید زمان استفاده، ناحیه استفاده و میزان چربی و شرایط بدنی شما در این قیمت تاثیر دارد و قیمت نهایی برای هر شخص متفاوت است و ممکن است کمتر یا بیشتر از این مقدار باشد.

کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن یکی دیگر از روش های غیرتهاجمی برای لاغری موضعی است. با این روش چربی‌ های انباشته در قسمت های مختلف بدن هدف قرار می گیرند. این دستگاه با امواج فراصوت، گرما و ارتعاش  چربی‌ های زیر پوست را به مایع تبدیل می کند. این چربی ها سپس توسط سیستم لنفاوی از بدن دفع می شوند. احساس گرما و قرمزی پوست تنها عوارض جانبی است که پس از استفاده از این دستگاه تجربه خواهید کرد و طی چند ساعت از بین می رود.

هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن

هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن در کلینیک ایوا از 1 میلیون تومان قیمت دارد. این مجموعه مجهز به جدیدترین دستگاه لاغری کویتیشن است. که در کنار استفاده از دستگاه آنالیز inbody و زیر نظر متخصص با کمترین عوارض ممکن با چربی های اضافی خداحافظی کنید.

 

دستگاه لاغری شاک ویو

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

شاک ویو

شاک ویو با تغییر فشار و ایجاد کاویتاسیون (حفره های کوچک) در بافت ها کار می کند. این دستگاه بیشتر در فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد اما برای رفع سلولیت و کاهش سایز نیز موثر است. شاک ویو در واقع با ایجاد گرمای زیاد چربی ها را در ناحیه تحت درمان از بین می برد. جدیدترین دستگاه های شاک ویو سری های مختلفی دارند که با ایجاد لرزش و ارتعاش در بافت چربی لاغری موضعی را تسریع می کنند.

هزینه لاغری با دستگاه شاک ویو

فاکتور های مختلفی در قیمت لاغری با دستگاه شاک ویو تاثیر گذار هستند از جمله: نوع و برند دستگاه شاک ویو، استفاده برای ناحیه مورد نظر، مدت زمان استفاده و… که در کلینیک ایوا هزینه هر جلسه لاغری و عضله سازی با دستگاه شاک ویو از 1 میلیون تومان قیمت دارد. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت نهایی درخواست مشاوره کلیک کنید.

 

 

لباس لاغری

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

لباس لاغری

لباس لاغری دستگاهی است که با تولید میدان مغناطیسی با فرکانس پایین انقباضات عضلانی نامحسوسی در بدن ایجاد می کند. این انقباضات که عمدتا در عضلات صاف ایجاد می شوند با مصرف انرژی سلول های چربی اطراف را از بین می برند. سپس سلول های چربی از طریق سیستم لنفاوی بدن دفع می شوند. لباس لاغری با سم زدایی بدن می تواند به بهبود سلامت عمومی فرد نیز کمک کند. شما بعد از استفاده از این روش 4 تا 6 ساعت نباید کربوهیدرات مصرف نمایید.

هزینه لاغری با لباس لاغری

هزینه هر جلسه استفاده از لباس لاغری در کلینیک ایوا از 950 هزار تومان قیمت دارد که مدت زمان استفاده هر فرد با توجه به حجم توده چربی آن متفاوت است.

دستگاه لاغری و عضله سازی CM slim

دستگاه لاغری و عضله سازی CM slim

دستگاه CM SLIM یک فناوری بسیار پیشرفته و چند کاربردی برای لاغری غیر تهاجمی است. این دستگاه با تولید میدان‌ های الکترومغناطیسی متمرکز، انقباض عضلانی را تحریک می‌ کند. انقباض مداوم عضلات باعث تقویت ماهیچه ها شده و بافت چربی را از بین می برد.

دستگاه لاغری و عضله ساز CM slim باعث فرم‌ دهی بدن شده و با جایگزین کردن بافت عضلانی باعث شل شدن پوست نخواهد شد.

هزینه لاغری و عضله سازی با دستگاه CM slim

دستگاه CM slim علاوه بر کاهش توده چربی به عضله سازی کمک بسیار زیادی می کند و خیلی ورزشکاران در کنار ورزش از این دستگاه جهت ریکاوری و عضله سازی استفاده می کنند. هزینه هر جلسه استفاده از دستگاه CM slim در کلینیک ایوا از 1.5 میلیون تومان قیمت دارد.

آنالیز inbody

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

آنالیز inbody

آنالیز inbody یک دستگاه پیشرفته برای اندازه گیری سریع وزن، میزان توده عضله، چربی و مقدار آب بدن است. با آنالیز این دستگاه شما می توانید از وضعیت بدن خود آگاه شده و بر اساس آن برنامه های تمرینی انجام دهید تا به هیکل دلخواه خود برسید. استفاده از این دستگاه بسیار ساده بود و کافی است روی آن قرار گرفته و دستگیره ها را فشار دهید. آنالیز inbody یک دستگاه لاغری نیست بلکه با آنالیز بدن کمک می کند شما در جهت رسیدن به وزن و فرم دلخواه تمرینات بدنی مفید و هدفمندتری انجام دهید.

هزینه دستگاه آنالیز inbody

یکی از دستگاه های بسیار مهم و مکمل دستگاه های لاغری فوق دستگاه آنالیز inbody است که به کمک این دستگاه به صورت هدفمند به جنگ چربی ها می روید. هزینه هر جلسه دستگاه آنالیز inbody در کیلینک ایوا از 500 هزار تومان هزینه دارد.

 

ماندگاری لاغری با دستگاه

لاغری با دستگاه ها در صورت رعایت رژیم غذایی و تحرک روزانه کافی کاملا ماندگار است. شما بعد از حذف چربی های موضعی به راحتی می توانید با یک سبک زندگی سالم از زیبایی اندام خود لذت ببرید و برای همیشه با چاقی موضعی بدن که می تواند در ظاهر افراد تاثیر منفی بگذارد خداحافظی کنید.

 

معایب و عوارض لاغری با دستگاه

همه دستگاه ها و روش های لاغری در کنار مزایای منحصر به فردی که ارائه می دهند ممکن است عوارضی نیز داشته باشند. با اینکه گفته می شود روش لاغری با دستگاه 100 درصد ایمن و بدون عارضه است اما برخی افراد در نواحی که تحت درمان قرار گرفته بی حسی، گرفتگی، داغی یا سردی را برحسب نوع دستگاه تا مدتی احساس خواهند کرد. از معایب این دستگاه ها نیز می توان به عدم نتیجه گیری برخی افراد علیرغم صرف هزینه اشاره کرد.

قیمت لاغری با دستگاه به صورت پکیجی در کلینیک ایوا

کلینیک لاغری ایوا با توجه به این به تمامی دستگاه ها لاغری مجهز است و به عنوان مجهز ترین کلینیک لاغری در تهران شاخته می شود، جهت موثر واقع شدن اثر دستگاه ها برنامه ای لاغری متناسب با وزن و توده چربی شما طراحی می کند. به این منظور پکیج های لاغری به شرح زیر در نظر گرفته است که بعد از انجام منظم این جلسات لاغری قطعا به وزن ایده آل خود خواهید رسید.

این پکیج ها شامل پکیج لاغری سرمایشی، لاغری گرمایشی، پکیج ویژه ورزشکاران و غیره است که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می نمایید:

پکیج ویژه “خوابیده لاغری شو”

قیمت هر دستگاه مشخص شده است
  • ۱۲ جلسه لباس لاغری: ده میلیون
  • ۸ جلسه RF: هفت میلیون
  • ۸ جلسه کویتیشن: هفت میلیون
تخفیف ویژه

پکیج ویژه “ورزش بدون تحرک”

قیمت این پکیج: ۱۰ میلیون تومان
  • ۳ سری آنالیر دوره ای بدن
  • ۲ نوبت رژیم غذایی و مشاوره متخصص تغذیه
  • ۸ جلسه دستگاه عضله ساز
تخفیف ویژه

 

منبع:

www.zheonemedical.com/news/which-slimming-machine-is-right-for-you

www.konmison.com/how-to-use-slimming-machine-for-weight-loss

 

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×