دکتر سارا بهروان / لاغری / لاغری و کانتورینگ صورت با هایفو + هزینه آن 1403
۶ دقیقه
لاغری صورت با هایفو

لاغری و کانتورینگ صورت با هایفو + هزینه آن 1403

آنچه می خوانید...

لاغری صورت با هایفو یک روش غیر تهاجمی برای کانتورینگ صورت است. امواج اولتراسوند هایفو باعث کاهش چربی در نواحی خاصی از صورت شده و به زیبایی چهره کمک می کند. هایفو برای لیفتینگ و سفت کردن پوست نیز یک روش بسیار محبوب است. این روش با ایجاد گرما در عمق پوست باعث تولید کلاژن و کاهش چربی های ناخواسته در قسمت های مختلف صورت می شود. لاغری صورت با هایفو در سنین مختلف امکان پذیر است و زیبایی و جوانی را به چهره شما بازمی گرداند.

 

هایفو چگونه باعث لاغری صورت می شود؟

امواج اولتراسوند هایفو وقتی روی قسمت های مختلف صورت اعمال می شود با تولید گرما سلول های چربی را تجزیه کرده و از بدن دفع می کند. این روش فوق العاده تاثیرگذار بوده و پس از چند هفته شما شاهد کانتورینگ بهتر صورت خود خواهید بود.

هایفو علاوه بر لاغری چین و چروک پوست را نیز رفع می کند؟

هایفو یک درمان زیبایی غیرجراحی است که پوست را جوانسازی می کند. هایفو افتادگی پوست به ویژه در قسمت پایین صورت، دور چشم و گردن را به راحتی برطرف می کند. این تکنیک با استفاده از انرژی اولتراسوند پوست را گرم می کند و باعث تحریک ناحیه مورد نظر می شود. در نتیجه پوست کلاژن بیشتری تولید می کند و در نتیجه پوستی سفت تر، جوان و بدون چین و چروک خواهید داشت.

بخوانید: هزینه لاغری با هایفو در 1403 چقدر است؟

هایفو برای لاغری چه نواحی از صورت استفاده می شود؟

از هایفو می توان برای لاغری هر قسمتی از صورت خصوصا غبغب استفاده کرد. حتی اگر گونه های خیلی چاقی دارید هایفو می تواند مقدار چربی انباشته شده در آنها را کاهش داده و در عین حال لیفت کند. این تکنیک طی چند جلسه کوتاه به کانتورینگ صورت و چهره ای زیباتر کمک خواهد کرد. هایفو خصوصا برای خط فک و گونه موثر بوده و با وضوح بیشتر این خطوط ظاهری زیباتر به صورت می بخشد.

 

هزینه لاغری و لیفت صورت با هایفو؟

هزینه لاغری و لیفت صورت با هایفو به عوامل مختلفی مانند میزان چربی صورت، ناحیه تحت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز و موقعیت و شهرت کلینیکی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد. هزینه لاغری صورت با هایفو در کلینیک ایوا برای هر جلسه از 4.5 میلیون است.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

تعداد جلسات لازم برای لاغری صورت با هایفو؟

تعداد جلسات لازم برای هایفو صورت بستگی به وضعیت و توزیع چربی ها در نواحی مختلف صورت دارد. هر چه صورت شما چاق تر باشد برای دستیابی به کانتورینگ و از دست دادن چربی ها به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت.

بخوانید: چگونه سریع لاغر شویم؟ رژیم یا دستگاه لاغری؟

ماندگاری لاغری با هایفو صورت

هایفو صورت سلول های چربی نواحی تحت درمان را از بین می برد و تا چندین سال حتی در صورت اضافه کردن وزن ماندگار خواهد بود. در واقع بعد از هایفو سلول های چربی در صورت وجود ندارد که بزرگ شده و باعث چاقی صورت شما شود. بطورکلی نتایج این تکنیک 6 ماه تا 2 سال ماندگار خواهد بود.

 

عوارض جانبی لاغری صورت با هایفو؟

هایفو یک روش ایمن و غیر تهاجمی است که توسط FDA تائید شده است. این روش اگر عوارضی ایجاد کند موقتی بوده و در عرض چند ساعت از بین خواهد رفت. این عوارض عبارتند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • بی حسی
  • کبودی
  • درد
  • گزگز پوست

قبل و بعد هایفو صورت

مراقبت های قبل و بعد لاغری صورت با هایفو؟

قبل از هایفو پوست را کاملا پاکسازی کنید. هیچ ماده آرایشی و بهداشتی نباید روی پوست شما باشد. بعد از هایفو لازم است که بدن را هیدراته نگه دارید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید. به هیچ وجه نباید پوست را ماساژ دهید و از دوش آب داغ نیز استفاده نکنید.

بخوانید: مقایسه دو دستگاه لاغری هایفو و آر اف مقایسه هزینه هر جلسه

آیا هایفو برای چربی غبغب مناسب است؟

از هایفو می توان برای قسمت های مختلف صورت از جمله غبغب که بسیار شایع است استفاده کرد. امواج اولتراسوند هایفو می توانند چربی های انباشته شده در ناحیه غبغب را به راحتی از بین برده و صورت را لیفت می کنند.

 

هایفوتراپی می تواند باعث سفت شدن پوست شود؟

هایفوتراپی با ایجاد گرما در پوست باعث تولید کلاژن در پوست می شود. کلاژن به عنوان یکی از مهمترین پروتئین های ساختاری پوست باعث سفت و لیفت شدن پوست می شود. همه ما با افزایش سن کلاژن موجود در بدن و پوست خودمان را از دست می دهیم و به همین دلیل دچار شل و افتادگی پوست می شویم. جایگزین کردن کلاژن به هر شکلی می تواند پوست را سفت و لیفت کنید.

قبل و بعد هایفو صورت

نتایج لاغری با هایفو کی مشخص می شود؟

نتایج لاغری صورت با هایفو چند هفته پس از درمان قابل مشاهده است. در این مدت چربی های تجزیه شده توسط بدن دفع شده و شما شاهد کانتورینگ زیبای صورت خود خواهید بود.

بخوانید: لاغری سریع و بدون نیاز به جراحی با هایفوتراپی

دیگر دستگاه های لاغری برای چربی صورت؟

دستگاه های لاغری مختلفی برای از بین بردن چربی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه مولتی شیپ از زیر مجموعه آر اف یکی از تکنولوژی های برتر برای کاهش چربی های موجود در صورت است. لاغری صورت با کربوکسی تراپی نیز امکان پذیر است. این روش با اکسیژن رسانی پوست، چربی سوزی را در صورت فعال می کند.

 

آیا می‌توان هایفو را با روش‌های دیگر لاغری صورت ترکیب کرد؟

هایفو به تنهایی می تواند با از بین بردن چربی های جمع شده در نواحی مختلف به لاغری صورت کمک کند. با اینحال پزشک پس از بررسی وضعیت پوست شما می تواند از سایر روش ها نیز در کنار هایفو برای کسب نتایج بهتر کمک بگیرد.

بخوانید: هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت پوست

هایفو درد دارد؟

هایفوتراپی یک روش ایمن و بدون درد است. در این تکنیک از امواج اولتراسوند استفاده می شود که لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین هیچ برش یا بخیه ای انجام نشده و بنابراین دردی هم وجود ندارد. شما بعد هایفو فقط عوارض موقتی را تجربه خواهید کرد که طی چند ساعت برطرف می شود.

 

هایفوتراپی برای پف زیر چشم موثر است؟

هایفوتراپی یکی از درمان های موثر پف زیر چشم است. امواج اولتراسوند با سفت کردن پوست اطراف چشم و از بین بردن چربی های جمع شده در این ناحیه به کاهش پف زیر چشم کمک خواهند کرد.

 

 

منبع:

https://cosmedicprofessionals.com.au/pages/hifu-faqs

https://facialcarecentre.com.ph/does-hifu-work-vs-surgical-face-lifts

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×