دکتر سارا بهروان / لاغری / مقایسه ساکشن غبغب با دستگاه لاغری غبغب
۶ دقیقه
مقایسه ساکشن غبغب با دستگاه لاغری غبغب

مقایسه ساکشن غبغب با دستگاه لاغری غبغب

آنچه می خوانید...

برای برطرف کردن غبغب روش های زیادی وجود دارد که موثرترین آنها ساکشن غبغب و استفاده از دستگاه های لاغری برای حذف چربی های این ناحیه از صورت است. این دو روش کاملا با هم متفاوت هستند ولی هدف آنها در نهایت بهبود کانتورینگ صورت است. ساکشن غبغب در مقایسه با استفاده از دستگاه های لاغری تهاجمی تر بوده و دوره نقاهت طولانی تری دارد. در عوض دستگاه های لاغری یک روش ایمن و غیر تهاجمی هستند که طی چند جلسه باعث از بین رفتن غبغب بدون درد و خونریزی می شوند.

 

لیپوساکشن غبغب و نحوه انجام آن

لیپوساکشن غبغب یکی از روش های محبوب برای حذف چربی های انباشته شده در نواحی زیر چانه و گردن است. این روش طی یک جلسه چربی این نواحی را از بین برده و باعث وضوح خطوط فک می شود. این روش با رفع چربی های اضافی موجود در صورت چهره ای جوان با کانتورینگ زیبا برای شما به ارمغان می آورد.

لیپوساکشن غبغب شامل ایجاد چند برش کوچک در زیر چانه و اطراف گردن برای خارج کردن چربی های اضافی با استفاده از دستگاه مکش خلاء است. پس از انجام ساکشن شما باید مدتی از گن های مخصوص غبغب استفاده کنید و مراقبت های بعد از ساکشن را مورد نظر قرار دهید.

 

لاغری غبغب با دستگاه

برای لاغری غبغب از دستگاه های لاغری مختلفی می توان استفاده کرد. این روش ها درست مانند سایر قسمت های بدن چربی های موجود در ناحیه غبغب را با گرما، سرما یا ارتعاش از بین می برند تا چهره ای جوان تر با زوایای مشخص برای شما ایجاد کنند. کرایو، ار اف، هایفو، لیزر اسکالپشور و لیزر اندولیفت دستگاه هایی هستند که بدون درد و خونریزی به رفع غبغب کمک می کنند.

لاغری غبغب با دستگاه

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

مقایسه این دو روش

ساکشن غبغب و استفاده از دستگاه لاغری هر دو برای برطرف کردن چربی های انباشته شده در صورت مورد استفاده قرار می گیرند و نتایج خوبی دارند. برای اینکه تصمیم آگاهانه ای برای استفاده از این روش ها جهت رفع غبغب بگیرید ما این روش ها را بطور کامل مقایسه کرده ایم.

  • عملکرد؟

عملکرد دستگاه های لاغری و ساکشن برای رفع غبغب کاملا متفاوت است.  برای ساکشن غبغب از بی حسی موضعی استفاده می شود و برش های روی پوست ایجاد می شود که بعد از ساکشن بخیه خواهند شد. برای لاغری غبغب با دستگاه لاغری نیازی به بی حسی موضعی نیست و به پوست هیچ آسیبی وارد نمی شود. از این نظر دستگاه های لاغری یک روش غیر تهاجمی برای رفع غبغب هستند.

  • عوارض؟

همه روش های زیبایی قطعا با عوارضی همراه هستند که در مورد ساکشن غبغب عوارض بیشتر بوده و شامل تورم و کبودی، خونریزی و احتمالا عفونت است. در عوض دستگاه های لاغری عوارض کمتری دارند که بسته به نوع دستگاه متفاوت است اما همگی موقت بوده و طی چند ساعت از بین خواهد رفت.

  • هزینه

هزینه لیپوساکشن غبغب با بطور کلی نسبت به استفاده از دستگاه های لاغری بیشتر است و بین 10 تا 20 میلیون بسته به میزان چربی انباشته شده در صورت و نوع دستگاه ساکشن متفاوت است. دستگاه های لاغری با هزینه بسیار کمتری (به طور متوسط جلسه ای 600 هزار تومان) می توانند به رفع غبغب کمک کنند.

  • تعداد جلسات

ساکشن لیزر طی یک جلسه تمام چربی های انباشته شده در ناحیه غبغب را از بین می برد. اما دستگاه های لاغری بسته به میزان چربی غبغب ممکن است چندین جلسه درمان نیاز داشته باشند.

  • دوره نقاهت

دوره نقاهت در ساکشن غبغب طولانی تر بوده و شامل دارو درمانی و استفاده از گن مخصوص برای کاهش تورم و پیشگیری از شل شدن پوست محل تحت عمل است. در مقابل دستگاه های لاغری دوره نقاهت بسیار کوتاهی داشته و نیازی به استفاده از دارو ندارند.

  • مراقبت ها

در هر دو روش مراقبت های بعدی برای کسب بهترین نتایج باید مورد توجه قرار بگیرد و نادیده گرفتن آنها عوارض مختلفی به دنبال داشته و بر نتایج تاثیر منفی خواهد گذاشت. مراقبت های بعد از ساکشن به توجه بیشتری نیاز دارد.

  • کدام بهتره؟

هر دو روش برای رفع غبغب مفید و موثر هستند. در رابطه با اینکه کدام یک از این روش ها برای شما بهتر است می توانید با مشورت پزشک مشورت کنید.

ویژگی ساکشن غبغب

ساکشن غبغبلاغری با دستگاه
حذف غبغب در یک جلسهنیاز به چندین جلسه
نیاز به بی حسی موضعیفقط برخی از دستگاه ها نیاز به بی حسی موضعی دارند
برش و بخیه پوستبدون نیاز به برش و بخیه
عوارض طولانیتقریبا بدون عوارض
نیاز شدید به مراقبت های بعدیمراقبت های کوتاه مدت و ساده
استفاده از گن مخصوص غبغببدن نیاز به استفاده از گن
دوره نقاهت طولانیدوره نقاهت ندارد
هزینه بالاهزینه پایین
نتایج فوری و قابل توجهنتایج به مرور زمان مشاهده می شود

بخوانید: ساکشن غبغب در تهران با هزینه آن سال 1403

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

کاندیدای مناسب برای لیپوساکشن غبغب و دستگاه لاغری؟

افرادی که پوست آنها سالم بوده، خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده و سبک زندگی سالمی دارند، می توانند از هر دو روش لیپوساکشن غبغب و دستگاه لاغری برای کانتورینگ صورت و زیباسازی چهره استفاده کنند.

کدام روش بهترین نتیجه را دارد؟

از هر دو روش بسته به وضعیت و مقدار چربی انباشته شده در ناحیه غبغب می توان استفاده کرد و نتایج فوق العاده ای کسب کرد. لیپوساکش غبغب نتایج فوری و بهتری نسبت به دستگاه لاغری ایجاد می کند.

بخوانید: کلینیک لاغری با دستگاه به همراه هزینه آن در تهران

کدام روش درد دارد؟

شما در حین ساکشن غبغب یا استفاده از دستگاه ها به این منظور دردی احساس نخواهید کرد چون از بی حسی موضعی روی ناحیه استفاده می شود. اما پس از پایان کار درد ناشی از ساکشن معمولا به دلیل برش ها و بخیه های روی پوست بیشتر از دستگاه های لاغری است.

 

کدام روش نیاز به بیحسی یا بیهوشی دارد؟

ساکشن غبغب با بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. برخی از دستگاه های لاغری نیز برای کاهش درد و ناراحتی بیمار از بی حسی موضعی استفاده می کنند.

بخوانید: لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در تهران + قیمت هر جلسه

ماندگاری کدام روش بیشتر است؟

ماندگاری روش های رفع غبعب بستگی به مراقبت های بعدی دارد. اگر شما وزن خودتان را کنترل کنید و از رژیم غذایی سالم استفاده کنید نتایج هر دو روش دائمی هستند.

 

منع استفاده هر کدام

افرادی که پوست ناحیه زیرچانه و گردن آنها به دلیل کاهش وزن دچار افتادگی شدید شده، چربی های عمقی دارند یا پوست آنها خاصیت ارتجاعی خودش را از دست داده نمی توانند از لیپوساکشن غبغب استفاده کنند.

افرادی که در بدن خود دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب یا ایمپلنت های الکترونیکی دارند، همچنین افراد باردار و شیرده نباید از دستگاه های لاغری برای رفع غبغب استفاده کنند.

بخوانید: چگونه سریع لاغر شویم؟ رژیم یا دستگاه لاغری؟

دیگر روش های کاهش چربی غبغب

مزو چربی سوز، لیفت صورت با نخ، ژینوپلاستی یا جراحی چانه، لیفت صورت و گردن، تزریق کیبلا و ورزش های صورت روش های دیگری هستند که می توان برای کاهش چربی های ناحیه غبغب از آنها استفاده کرد.

 

منبع:

https://www.rejuvacenters.com/blog/remove-double-chin-non-surgical

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×