دکتر سارا بهروان / خدمات مو / کاشت ابرو / منظور از کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟
۶ دقیقه

منظور از کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟

آنچه می خوانید...

کاشت ابرو بدون جراحی از روش های بسیار محبوب ترمیم ابروها است که بدون درد و خونریزی انجام شده و نتایج آن نیز بسیار مطلوب است. کاشت ابرو بدون جراحی به روش های مختلفی انجام می شود که هدف همه آنها پرکردن نقاط خالی ابروها با موی طبیعی است که در نهایت به شکل ابروهای طبیعی رشد خواهند کرد. یکی دیگر از مزایای این روش کاشت عدم نیاز به استفاده از تیغ جراحی و بیهوشی عمومی است. این روش به سادگی در کلینیک های خصوصی انجام شده و شما بلافاصله مرخص خواهید شد. با رعایت مراقبت های بعد از کاشت ابرو می توانید از ابروهای زیبا و پرپشت خود تا آخر عمر لذت ببرید و آنها را مانند ابروهای طبیعی فرم دهید و رنگ کنید.

 

کاشت ابرو بدون جراحی امکان پذیر است؟

کاشت ابرو بدون جراحی یکی از تکنیک های پیشرفته ای است که در سراسر جهان برای پرپشت تر کردن، تغییر شکل و ترمیم ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش بدون دوره نقاهت طولانی، کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن به ابروهای دلخواه خود دست یابید. علاوه بر این ظاهری طبیعی تر برای ابروها ایجاد خواهد کرد که بسیار حائز اهمیت است.

 

منظور از کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟

کاشت ابرو بدون جراحی به روش هایی اشاره دارد که بدون استفاده از تیغ جراحی، گرافت های مو از مناطق اهدا دهنده برداشته شده و در نقاط مشخصی از ابرو پیوند می زنند. در این روش کم تهاجمی گرافت های مو از پشت گوش یا گردن به صورت تکی یا نواری بدون نیاز به جراحی برداشته می شوند و معمولا آسیبی به محل اهدا وارد نخواهد شد. نتایج طبیعی و ماندگار از مزایای اساسی کاشت ابرو بدون جراحی بدون هیچگونه برش یا بخیه روی پوست است.

بخوانید: پاسخ پزشک به تمامی سوالات در مورد کاشت ابرو

انواع روش های کاشت ابرو

انواع روش های کاشت ابرو

انواع روش های کاشت ابرو در حال حاضر با برداشتن فولیکول های مو از محل اهدا کننده و پیوند آن به قسمت های مشخص شده ابروها انجام می شوند. این روش ها عبارتند از  FUT ،FUE ،FIT، SUT و micro FIT که هر کدام مزایا خاصی ارائه می دهند. در کلینیک های مختلف از این روش ها برای ترمیم و زیباتر کردن ابروها با کمترین عوارض استفاده می شود.

 

مقایسه روش های کاشت ابرو

روش FUE و FUT دو روش متداول برای کاشت ابرو هستند که طبیعتا مزایا و معایب مختص به خود را دارند. FUE مزایایی مانند حداقل جای زخم، بهبودی سریعتر و قرار دادن دقیق پیوند را ارائه می دهد. با این حال، FUT می تواند تعداد پیوند بیشتری را در یک جلسه ارائه دهد و ممکن است برای ترمیم گسترده مقرون به صرفه تر باشد، اگرچه یک اسکار خطی بر جای می گذارد.

در روش FUE چون فولیکول ها به صورت تکی برداشته می شوند ناحیه اهدا کننده دچار زخم و خونریزی چندانی نخواهد شد. برعکس در روش FUT برداشت نواری گرافت ها باعث درد بیشتری شده زمان طولانی تری برای بهبودی نیاز خواهد داشت. از نظر نتایج هر دو روش کاشت مطلوب بوده و نتایج خوبی ارائه می دهند اما نتایج FUT طبیعی تر بوده و برعکس روش FUE باعث تیز و سیخ شدن ابروها نمی شود.

بخوانید: نکات مهمی که قبل کاشت ابرو باید بدانیم

کاشت ابرو بدون جراحی

کدام روش کاشت ابرو برای من مناسب است؟

اینکه کدامیک از روش های کاشت ابرو برای شما بهتر است بستگی به وضعیت ابرو و نظر پزشک دارد. با اینحال FUE برای کاشت ابرو با تراکم پایین و FUT برای کاشت ابرو با تراکم بالا استفاده می شود. هر دوی این روش ها بدون جراحی صورت می گیرند و با کمترین درد و عوارض کمک می کنند به فرم ابروی دلخواه خودتان دست یابید.

 

هزینه کاشت ابرو؟

هزینه کاشت ابرو به فاکتورهای زیادی مانند تعداد گرافت مورد نیاز، محل کلینیکی که برای کاشت به آن مراجعه می کنید، روش کاشت و میزان تراکم مورد نظر شما بستگی دارد. بطور کلی هزینه کاشت ابرو بین 9 تا 15 میلیون تومان متغیر است. برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو می توانید در جلسه مشاوره پیش از کاشت از پزشک خود سوال کنید.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

کدام شیوه کاشت ابرو نتایج بهتری ارائه می دهد؟

FUE و FUT دو روش رایج کاشت ابرو هستند که هر دو نتایج مطلوبی ارائه می دهند. اما به دلیل اینکه FUT از ابزارهای پیشرفته تری برای کاشت استفاده می کند خطرات کمتری داشته و نتایج مطلوب تری ارائه می دهد. در این روش خواب ابروها کاملا طبیعی بوده و نتیجه ای کاملا طبیعی و دائمی ایجاد خواهد کرد.

بخوانید: کاشت ابرو طبیعی

عوارض کاشت ابرو fut یا بدون جراحی

همه روش های زیبایی در کنار مزایایی که ارائه می دهند ممکن است معایبی نیز داشته باشند. برخی از عوارض کاشت ابرو به روش غیر جراحی عبارتند از:

  • رشد غیر طبیعی موهای ابرو
  • خونریزی، درد و تورم
  • التهاب فولیکول های مو
  • اسکار جای زخم
  • بی حسی
  • کیست

قبل و بعد کاشت ابرو

مراقبت های بعد کاشت ابرو؟

مراقبت های بعد کاشت ابرو شامل عدم دستکاری ابروها، حفظ بهداشت و استفاده از پمادهای آنتی بیوتیک، خودداری از رفتن به سونا، استخر و کارهای سنگین، عدم آرایش و اصلاح ابروها تا بهبودی کامل، قرار نگرفتن در معرض خورشید، خودداری از استعمال دخانیات و الکل و مصرف مسکن در صورت لزوم است.

بخوانید: چگونه بهترین نتیجه را از کاشت ابرو بگیریم؟

برای بانوان کدام روش کاشت ابرو مناسب تر است؟

بهترین روش کاشت ابرو برای بانوان بستگی به وضعیت ابروها دارد. اگر تعداد فولیکول های کمی برای ترمیم و پرپشتی ابرو نیاز دارید روش FUE برای شما مناسب تر است اما در صورتی که ابروهایی با تراکم بسیار بالا نیاز داشته باشید معمولا روش FUT ترجیح داده می شود. در این رابطه توصیه می شود با پزشک مشورت کنید تا بهترین روش کاشت ابرو را به شما معرفی کند.

 

سخن آخر سارا بهروان در مورد کاشت ابرو بدون جراحی

خانم دکتر سارا بهروان کاشت ابرو بدون جراحی را یکی از بهترین روش های کاشت ابرو معرفی می کند که همه افراد می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. این روش کاشت وقت زیادی از شما نخواهد گرفت و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به روتین زندگی و محل کار خود برگردید. کاشت ابرو بدون جراحی نتایج مطلوبی برای خانم و آقایان ارائه خواهد داد و با کمترین درد و عوارض می توانید از ظاهر جدید ابروهای خود لذت ببرید.

 

منبع:

https://www.treatmentroomslondon.com/hair-transplant-surgery/eyebrow-transplant

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×