دکتر سارا بهروان / لاغری / هزینه لاغری و عضله سازی با دستگاه cmslim
۶ دقیقه
عضله سازی با دستگاه cmslim

هزینه لاغری و عضله سازی با دستگاه cmslim

آنچه می خوانید...

لاغری و عضله سازی با دستگاه cmslim از یک میدان الکترومغناطیسی متمرکز با سطح شدت ایمن استفاده می کند. میدان الکترومغناطیسی به صورت غیرتهاجمی از بدن عبور کرده و با تحریک عضلات آنها را وادار به فعالیت می کند. این روش غیر تهاجمی باعث رشد عضلات شده و چربی سوزی را فعال می کند. هزینه لاغری و عضله سازی با دستگاه cmslim به فاکتورهای مختلفی خصوصا محل تحت درمان و کلینیکی که به آن مراجعه می کنید بستکی دارد.

 

دستگاه لاغری و عضله سازی CMSlim چیست؟

دستگاه عضله سازی CMSlim با تولید امواج الکترومغناطیسی شدید باعث انقباضات غیرارادی عضلات می شود. CMSLIM پیشرفته ترین و فشرده ترین محرک الکتریکی عضلات است. با استفاده از این دستگاه یک میدان الکترومغناطیسی متمرکز به طور موثری عضله را تحریک کرده و شدیدترین انقباضات مداوم را که برای رشد عضلانی ایجاد خواهد کرد. کانتورینگ غیرتهاجمی بدن با این فناوری پیشرفته بسیار ساده است زیرا نه تنها چربی ها را می سوزاند بلکه باعث ساخت عضلات در بدن خواهد شد.

دستگاه cmslim

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

هزینه عضله سازی با دستگاه CMSlim

هزینه عضله سازی با دستگاه CMSlim به عوامل مختلفی بستگی دارد اما بطور کلی در کلینیک های زیبایی هر جلسه آن 1.5 میلیون تومان است. جلسات عضله سازی با دستگاه CMSlim تنها 30 دقیقه طول می کشد و با تحریک عضلات بدون خستگی و تعریق عضله سازی می کنید.

بخوانید: چگونه سریع لاغر شویم؟ رژیم یا دستگاه لاغری؟

چه مدت زمانی نیاز است تا نتایج CMSlim قابل مشاهده باشد؟

نتایج لاغری و عضله سازی با CMSlim تنها پس از 4 جلسه قابل مشاهده خواهد بود. این روش بدون نیاز به جراحی با دو اپلیکاتور با شدت بالا بدن را وادار به چربی سوزی و عضله سازی کرده و در مدت کوتاهی کانتورینگ بدن را بهبود می بخشد.

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

عضله سازی در کنار لاغری واقعیت دارد؟

عضلات برای انقباض به انرژی نیاز دارند. انرژی در درجه اول از آدنوزین تری فسفات (ATP) و در درجه دوم از کراتین فسفات و گلیکوژن برای سوخت رسانی به عضلات به دست می آید. هنگامی که اینها تخلیه می شوند، فرآیندهای کاتابولیک بدن به شکل لیپولیز یا تجزیه چربی ها انجام می شود. طی این روند چربی های انباشته شده در محل به اسیدهای چرب آزاد (FFA) و گلیسرول تبدیل می شوند. این مولکول های آزاد شده معمولا به عنوان منبع انرژی برای فعالیت ماهیچه ای و متابولیسم بدن عمل می کنند. هرچه عضله بیشتری داشته باشید، چربی بیشتری در طول فعالیت عادی روزانه می سوزانید زیرا تمام عضلات برای انقباض به انرژی نیاز دارند.

بخوانید:کلینیک لاغری ایوا در شمال تهران +هزینه هر جلسه

عوارض دستگاه CMSlim؟

دستگاه سی ام اسلیم به شکل یک تمرین فوق شدید ورزشی در زمان کوتاه عمل کرده و هیچ عارضه ای جز خستگی ندارد. اگرچه این تکنیک ورزش شدید را القاء می کند اما شما دچار دردهای عضلانی شدید که در ورزش معمول است نخواهید شد. سایر عوارض جانبی بالقوه کبودی و قرمزی پوست است که معمولا در عرض چند روز برطرف می شوند.

 

افزایش سایز باسن با دستگاه عضله ساز ممکن است؟

هدف دستگاه عضله ساز بطور کلی بهبود کانتورینگ بدن با ساخت عضله و از بین بردن چربی ها است. این روش را می توان برای عضله سازی در هر قسمتی از بدن مورد استفاده قرار داد.

 

سیکس پک با دستگاه عضله ساز ممکن است؟

دستگاه عضله ساز با شدتی که هرگز در تمرینات عادی امکان پذیر نیست می تواند یک جایگزین خوب یا مکمل برای تمرینات بدنی جهت ساخت سیکس پک باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید با کمترین زحمت به اندامی فوق العاده با عضلاتی برجسته دست یابید. این دستگاه عضلات عمیق و گلوئتال شکمی را تقویت کرده و هیکلی زیبا و ورزشکاری برای شما ایجاد می کند.

بخوانید: لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در تهران + قیمت هر جلسه

این دستگاه برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این دستگاه برای افراد با سبک زندگی فعال و رژیم غذایی سالم فوق العاده مفید است. خانم ها پس از دوران بارداری و شیردهی می توانند برای بهبود اندام خود از این دستگاه استفاده کنند. علاوه بر این همه ورزشکاران و بدنسازان و افرادی که نمی توانند در تمرینات بدنی شرکت کنند کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه سی ام اسلیم هستند.

 

تعداد جلسات دستگاه عضله ساز؟

تعداد جلسات دستگاه عضله ساز بر اساس وضعیت بدن و همچنین نتایج دلخواه شما متغیر است. اما بطور کلی یک دوره 6 جلسه ای در طول 3 هفته برای کسب بهترین نتایج به افراد توصیه می شود. اثرات استفاده از این دستگاه از جلسه اول مشخص شده و به تدریج بیشتر خواهد شد.

 

مراقبت های قبل و بعد دستگاه عضله ساز

مراقبت های قبل و بعد دستگاه عضله ساز شامل هیدراته نگه داشتن بدن، استحمام قبل از مراجعه به کلینیک، عدم استفاده از غذاهای پرکالری و همچنین خودداری از الکل و سیگار است. این دستگاه دوره نقاهت خاصی ندارد و شما می توانید به سرعت به زندگی روتین خود برگردید.

بخوانید: لاغری موضعی با دستگاه در 19روز به وزن ایده‌آل خود برسید

کاندیدای مناسب و غیر مناسب دستگاه عضله ساز

افراد سالم با سبک زندگی فعال مانند ورزشکاران، بدنسازان و افراد عادی که نمی توانند در تمرینات ورزشی شرکت کنند همگی کاندیدای مناسبی برای دستگاه عضله ساز هستند. با اینحال این دستگاه برای گروه های زیر قابل استفاده نیست:

  • خانم های باردار و شیرده
  • افراد بالای زیر 18 و بالای 70 سال
  • بیماران قلبی
  • بیماران سکته مغزی
  • افراد مبتلا به فشار خون
  • افراد با مشکلات انعقاد خون
  • بیماران دچار التهاب حاد مفصل و استخوان
  • افراد با سابقه صرع، تشنج و سرطان

 

ماندگاری نتایج دستگاه عضله ساز

نتایج دستگاه عضله ساز تا زمانی که از رژیم غذایی سالم پیروی کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید ماندگار و دائمی خواهد بود. زیرا عضلات ساخته شده در بدن شما به راحتی دچار تحلیل نشده و برای همیشه ماندگار هستند.

بخوانید: کوکتل لاغری شکم و پهلو با هزینه تزریق آن و عکس قبل و بعد

سخن آخر پزشک در مورد دستگاه عضله ساز

دستگاه عضله ساز یکی از بهترین تکنولوژی های حال حاضر برای کاهش چربی های بدن و تحریک عضله سازی است. ساخت عضله در بدن به چربی سوزی و کانتورینگ بدن کمک می کند. این روش با تقلید از تمرینات بدنی و تحت تاثیر قرار دادن عضلات طراحی شده است بنابراین ماندگاری بالاتری نسبت به سایر دستگاه های لاغری دارد. ساخت عضلات در بدن باعث افزایش قدرت و استقامت بدنی شده و از آتروفی عضلات خصوصا در دوران کهولت جلوگیری می کند.

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×