دکتر سارا بهروان / خدمات مو / کاشت ابرو / کاشت ابرو در تهران به صورت قسطی هزینه در سال 1403
۶ دقیقه
کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو در تهران به صورت قسطی هزینه در سال 1403

آنچه می خوانید...

کاشت ابرو یک جراحی زیبایی محبوب و ایمن برای بازیابی ابروهای ضعیف یا از دست رفته است. این روش با استفاده از بانک موی خود شما که معمولا پشت سر است به دو روش رایج FUE و FUT انجام می شود. برای کاشت ابرو در تهران می توانید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید. ابروهای زیبا و پر تاثیر قابل توجهی بر چهره دارند و کاشت ابرو راه حل دائمی برای ترمیم ابروها است. کاشت ابرو روشی کم تهاجمی است و دوره نقاهت کوتاهی دارد. شما با رعایت مراقبت های قبل و بعد از کاشت می توانید به بهترین نتایج از دست یافته و از ابروهای طبیعی و دائمی خود لذت ببرید.

 

کلینیک کاشت ابرو ایوا در تهران

کلینیک کاشت ابرو ایوا در تهران با مدیریت خانم دکتر بهروان یکی از کلینیک های زیبایی معروف است. در کلینیک ایوا از بهترین روش ها برای کاشت ابرو جهت رضایت زیباجویان استفاده می شود. در این کلینیک ابتدا طرح ابروها بر اساس چهره مشخص شده و سپس اقدام به کاشت ابرو می کنند. جراحان ماهر این کلینیک با کاشت حداکثر گرافت ها در نقاط خالی ابرو یا خط ابرو ابروی پرپشت و زیبا برای شما خلق می کنند.

بخوانید: نکات مهمی که قبل کاشت ابرو باید بدانیم

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

چرا کلینیک ایوا در تهران

در کلینیک ایوا کاشت ابرو با جدیدترین تکنولوژی و به روزترین دستگاه ها انجام می شود. محیط آرام و بهداشتی و پرسنل آموزش دیده این کلینیک تجربه ای فوق العاده برای شما جهت کاشت ابرو رقم خواهد زد. جراحان مجرب این کلینیک بر اساس سلیقه شما کاشت ابرو را به صورت کم تراکم، تراکم متوسط و با تراکم بالا انجام می دهند.

کلینیک کاشت ابرو ایوا در تهران

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

هزینه کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو به فاکتورهایی مختلفی از جمله تراکم دلخواه شما برای ابروها یعنی تعداد گرافت های مورد نیاز، موقعیت جغرافیایی کلینیک و همچنین روش کاشت بستگی دارد. هزینه کاشت ابرو در تهران بین 15 تا 25 میلیون تومان متغیر است. در کلینیک ایوا شما با تخفیف ویژه یعنی 18 میلیون می توانید اقدام به ترمیم ابروها کنید.

کلینیک ایوا با در نظر گرفتن شرایط زیباجویان و بالا بودن هزینه های زندگی کاشت ابروی قسطی را نیز امکان پذیر کرده است. به این صورت که ابتدا نصف مبلغ کاشت را پرداخت می کنید و مابقی هزینه را در دو قسط دیگر خواهید پرداخت.

بخوانید: کاشت ابرو با تراکم بالا و هزینه کاشت آن در 1403

روش کاشت ابرو در کلینیک ما

روش کاشت ابرو در کلینیک ما به روش های FUT و FUE بسته به تراکم دلخواه زیباجو انجام می شود. FUT و FUE رایج ترین روش های کاشت ابرو هستند که نتایج معقولی نیز در پی دارند. در FUT گرافت های مو به صورت نواری از بانک مو برداشته شده و پس از جداسازی فولیکول ها در قسمت های مشخص شده ابرو کاشته می شوند. در روش FUE فولیکول ها به صورت مجزا برداشته شده و در قسمت های خالی در جهت خواب موهای ابرو کاشته می شوند.

در کلینیک ایوا می توانید برای هر نوع تراکمی، کاشت ابرو انجام دهید و از نتایج نیز مطمئن باشید. زیرا جراحان این مرکز با بهترین تکنولوژی های موجود برای جلب رضایت مراجعه کنندگان عمل می کنند.

کاشت ابرو

خطرات کاشت ابرو در کلینیک های بدون تخصص

کاشت ابرو در کلینیک های بدون تخصص و بدون مجوز معتبر به هیچ عنوان توصیه نمی شود. عدم تخصص و فقدان اعتبار کلینیک مساوی است با هدر رفتن هزینه، عدم رضایت از کاشت ابرو و عوارضی که ممکن است منجر به پشیمانی شما شود. بنابراین حتما از مجوز و اعتبار کلینیکی که برای کاشت ابرو به آن مراجعه می کنید اطمینان حاصل کرده و گول هزینه کمتر برخی از کلینیک های زیبایی را نخورید.

بخوانید: کاشت ابروی مردانه به روش FUT و FUE به همراه قیمت

چگونه در تهران بهترین کلینیک برای کاشت را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب کلینیک کاشت ابرو مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه کنید معروف بودن کلینیک است. کلینیک های معروف بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند و معمولا از بهترین دستگاه ها و تکنولوژی ها جهت جلب رضایت مراجعه کنندگان استفاده می کنند.

علاوه بر این شما می توانید عکس های قبل و بعد مراجعه کنندگان را که معمولا در سایت ها ارائه می شود را بررسی کنید. اگر امکان گفتگو با این افراد را داشته باشید می توانید اطلاعات کاملی از خدمات کلینیک به دست بیاورید.

مراجعه حضوری به چند کلینیک و صحبت با پزشک و پرسنل آنها نیز می تواند به شما کمک کند بهترین کلینیک را برای کاشت ابرو انتخاب نمایید. برای انتخاب کلینیک، خدمات پس از کاشت را نیز مورد نظر قرار دهید زیرا در کسب نتایج بسیار حائز اهمیت است.

 

کاشت ابرو اقساطی در تهران

کاشت ابرو اقساطی یکی از خدماتی است که کلینیک های زیبایی به دلیل شرایط کنونی و افزایش هزینه های زندگی به دلیل تورم بالا ارائه می دهند. کاشت ابرو به صورت اقساطی باعث می شود افراد بیشتری از این روش زیبایی استفاده کنند. در روش اقساطی معمولا ثلث هزینه ابتدا اخذ شده و باقی آن در 2 یا 3 قسط طبق خواسته مشتری دریافت می گردد.

بخوانید: 13 مراقبت مهم بعد از کاشت ابرو

دریافت مشاوره ( کلیک کنید)

تجربه از کاشت در کلینیک ایوا

برای اطلاع از تجربه کاشت ابرو در کلینیک ایوا می توانید به فیلم های موجود در سایت مراجعه نمایید. مراجعه کنندگان در این فیلم ها از تجربیات خود از کاشت ابرو می گویند و شما می توانید بر این اساس جهت مراجعه به کلینیک ایوا تصمیم بگیرید. با مراجعه حضوری به کلینیک امکان مشاوره با خانم دکتر بهروان وجود دارد که به بهترین وجه شما را جهت کاشت ابرو راهنمایی خواهند کرد.

 

برتری کلینیک ایوا نسبت به سایر کلینیک های کاشت؟

پرسنل آموزش دیده و متخصص، موقعیت جغرافیایی مناسب در تهران، جراحان زیبایی مجرب، دستگاه های به روز و پیشرفته و محیط زیبا و آرام کلینیک، برخی از برتری های کلینیک ایوا نسبت به سایر کلینیک های کاشت ابرو است.

علاوه بر این هزینه مناسب کاشت و امکان پرداخت اقساطی نیز از مزایای دیگری است که می توانید با مراجعه به کلینیک ایوا از آن برخوردار شوید. امکان کاشت ابروهای کم تراکم، پرتراکم و با تراکم متوسط در کلینیک ایوا وجود دارد بنابراین افراد با هر سلیقه ای می توانند به نتایج دلخواه خود دست یابند. علاوه بر این می توانید از خدمات پس از کاشت کلینیک ایوا نیز برای رشد بهتر ابروها پس از کاشت بهره مند شوید.

قبل و بعد کاشت ابرو

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان موسس کلینیک ایوا در زمینه دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل شد.
دکتر بهروان مطب خود را در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی، لاغری و لیزر در تهران دایر کردند و با 20 سال سابقه با تجهیزات و امکاناتی پیشرفته ارائه خدمات می کنند.
گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی در زمینه
• درمان های چاقی عمومی و موضعی
• دارای مدرک ویژه تزریق فیلر و بوتاکس
• کربوکسی تراپی، لیفت نخ
• انواع لیزرهای پوست و مو

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک ایوا

آدرس کلینیک ایوا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45 ، مجتمع یاس واحد 4

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران کلینیک ایوا در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

×

سلام

برای چت در واتساپ کلیک کنید

×